דף הבית » המלצת הצוות » שם משפחה סופרמן: איש הפלדה

שם משפחה סופרמן: איש הפלדה

שם משפחה סופרמן: איש הפלדה

שם משפחה סופרמן: איש הפלדה

שם המשפחה סופרמן הוא גיבור על מהיקום של DC Comics. הוא נחשב לאחד מגיבורי העל האיקוניים והחזקים בכל הזמנים. סופרמן נוצר על ידי הסופר ג'רי סיגל והאמן ג'ו שוסטר בשנת 1933 והופיע לראשונה ב- Action Comics #1 בשנת 1938. סופרמן הוא חייזר מכוכב הלכת קריפטון אשר נשלח לכדור הארץ כתינוק וגדל על ידי הקנטס, משפחה אנושית מבית. סמולוויל, קנזס. כמבוגר, סופרמן משתמש בכוחות העל-אנושיים שלו כדי להגן על העולם מפני הרוע.

סיפור מקור

סיפור המקור של סופרמן הוא אחד המפורסמים בתולדות הקומיקס. כתינוק, סופרמן נשלח לכדור הארץ מכוכב הלכת קריפטון על ידי אביו ג'ור-אל, רגעים ספורים לפני שהכוכב הושמד. הוא נמצא על ידי בני הזוג קנטס, משפחה אנושית מסמולוויל, קנזס, שאימצו אותו וקראו לו קלארק קנט. כשקלארק גדל, הוא גילה שיש לו כוחות על אנושיים, כולל כוח על אנושי, מהירות ויכולת לעוף. הוא השתמש בכוחותיו כדי להגן על העולם מפני הרוע ולהילחם למען האמת, הצדק והדרך האמריקאית.

כוחות ויכולות

סופרמן הוא אחד מגיבורי העל החזקים ביותר ביקום DC Comics. יש לו מגוון כוחות על אנושיים, כולל כוח על אנושי, מהירות ויכולת לעוף. יש לו גם חושים על אנושיים, כולל ראיית רנטגן, ראיית חום ושמיעת על. סופרמן גם אינו פגיע לרוב צורות הנזק הפיזי, ומסוגל לשרוד בתנאים קיצוניים. הוא גם מסוגל לספוג אנרגיית שמש מהשמש הצהובה של כדור הארץ, מה שנותן לו כוח וכוחות נוספים.

בנוסף לכוחות הפיזיים שלו, לסופרמן יש גם מגוון כוחות נפשיים, כולל טלפתיה, טלקינזיס ויכולת לתמרן חומר. הוא גם מסוגל להשתמש בכוחות הנפש שלו כדי ליצור אשליות ולתמרן את מוחותיהם של אנשים. סופרמן מסוגל גם לגשת לאזור הפנטום, מימד מחוץ לזמן ולמרחב, המאפשר לו לנסוע בזמן ובמרחב.

סופרמן מסוגל גם לגשת לכוח המהירות, מקור של מהירות ואנרגיה אינסופיים. זה מאפשר לו לנוע ולחשוב במהירויות על אנושיות, ולטייל בזמן. סופרמן מסוגל גם להשתמש בכוח המהירות כדי ליצור שדות כוח ומבנים אחרים מבוססי אנרגיה.

סופרמן גם מסוגל לגשת לטכנולוגיה הקריפטונית, המאפשרת לו גישה למגוון טכנולוגיות מתקדמות, כולל כלי נשק, כלי רכב ומחשבים. הוא גם מסוגל לגשת למצודת הבדידות, בסיס סודי הממוקם באזור הארקטי, המכיל מגוון טכנולוגיות מתקדמות וחפצים מכוכב הבית שלו.

לבסוף, סופרמן מסוגל לגשת לכוחה של השמש, מה שנותן לו כוח וכוחות נוספים. הוא גם מסוגל להשתמש באנרגיית השמש כדי ליצור התלקחויות שמש, שיכולות לשמש כדי לעוור ולבלבל את אויביו.

הרפתקאות

סופרמן עבר מגוון הרפתקאות לאורך הקריירה הארוכה שלו. הוא נלחם במגוון נבלים, כולל לקס לות'ר, ברייניאק ויום הדין. הוא גם נלחם לצד גיבורי על אחרים, כמו באטמן, וונדר וומן וליגת הצדק. לסופרמן היו גם מגוון הרפתקאות בחלל, כולל מאבק בכוחותיהם של דארקסייד וברייניאק. הוא גם חווה מגוון הרפתקאות על פני כדור הארץ, כולל מאבק בכוחותיו של גנרל זוד והצבא הקריפטואני.

לסופרמן היו גם מגוון הרפתקאות בממדים אחרים, כולל מאבק בכוחות אפוקוליפ ובכוחות האנטי-מוניטור. הוא גם עבר מגוון הרפתקאות ביקומים אחרים, כולל מאבק בכוחות האנטי-מוניטור וכוחות סינדיקט הפשע. לסופרמן היו גם מגוון הרפתקאות בקוי זמן אחרים, כולל מאבק בכוחות של לוכד הזמן וכוחות האנטי-מוניטור.

לסופרמן היו גם מגוון הרפתקאות במציאות אחרות, כולל מאבק בכוחות האנטי-מוניטור וכוחות סינדיקט הפשע. הוא גם חווה מגוון הרפתקאות בגלקסיות אחרות, כולל מאבק בכוחות Darkseid וכוחות האנטי-מוניטור. לסופרמן היו גם מגוון הרפתקאות בממדים אחרים, כולל מאבק בכוחות האנטי-מוניטור וכוחות סינדיקט הפשע.

סופרמן הוא אחד מגיבורי העל האיקוניים והחזקים בכל הזמנים. הוא עבר מגוון הרפתקאות לאורך הקריירה הארוכה שלו, ונלחם במגוון נבלים וגיבורי על אחרים. הוא חייזר מכוכב הלכת קריפטון שנשלח לכדור הארץ כתינוק וגדל על ידי בני הזוג קנטס, משפחה אנושית מסמולוויל, קנזס. כמבוגר, סופרמן משתמש בכוחות העל-אנושיים שלו כדי להגן על העולם מפני הרוע ולהילחם למען האמת, הצדק והדרך האמריקאית. למידע נוסף על סופרמן, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן