דף הבית » המלצת הצוות » שם משפחה סובל – מדריך מקיף

שם משפחה סובל – מדריך מקיף

שם משפחה סובל – מדריך מקיף

מהו שם המשפחה סובל?

שם המשפחה סובל הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. היא נגזרת מהמילה העברית "סובל", שפירושה "לסובב" או "לסובב". שם המשפחה נמצא לרוב בארצות הברית, בישראל ובמדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות.

היסטוריה של שם המשפחה סובל

מקורו של שם המשפחה סובל הוא מימי הביניים, אז נאלצו יהודים לקבל על עצמם שמות משפחה כדי להיות מזוהים על ידי הרשויות המקומיות. שם המשפחה אומצה ככל הנראה על ידי משפחה של אורגים יהודים, שהשתמשה במילה העברית "סובל" כדי להתייחס למקצועם. שם המשפחה סובל נמצא לרוב בארצות הברית, שם הוא אומץ לראשונה על ידי מהגרים יהודים שהגיעו לארצות הברית. סוף המאה ה-19. הוא נמצא גם בישראל, שם מאמינים שהוא אומץ על ידי יהודים שעלו ממזרח אירופה בתחילת המאה ה-20.

מקור ומשמעות שם המשפחה סובל

שם המשפחה סובל נגזר מהמילה העברית "סובל", שפירושה "לסובב" או "לסובב". ככל הנראה מדובר בהתייחסות למקצוע האריגה, שהיה נהוג על ידי יהודים בימי הביניים. כמו כן, מאמינים כי שם המשפחה קשור למילה העברית "סובל", שפירושה "לסובב" או "לסובב".

וריאציות של שם המשפחה סובל

לשם המשפחה סובל יש כמה וריאציות, כולל סובלוב, סובולב, סובולוב וסובולבסקי. וריאציות אלו נמצאות לרוב בארצות הברית ובישראל.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סובל

ישנם מספר אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סובל, כולל:

  • דיוויד סובל, סופר ומחנך אמריקאי
  • אלי סובל, רב וסופר אמריקאי
  • מארק סובל, כלכלן אמריקאי ולשעבר סגן עוזר השר למדיניות מוניטרית ופיננסית בינלאומית במשרד האוצר האמריקאי
  • רות סובל, אמנית ופסלת אמריקאית
  • יהודה סובל, רב וסופר ישראלי

שם המשפחה סובל הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. היא נגזרת מהמילה העברית "סובל", שפירושה "לסובב" או "לסובב". שם המשפחה נמצא לרוב בארצות הברית, בישראל ובמדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות. מאמינים שמקורו בימי הביניים, אז נאלצו יהודים לקבל על עצמם שמות משפחה כדי להיות מזוהים על ידי הרשויות המקומיות. לשם המשפחה יש כמה וריאציות, כולל סובלוב, סובולב, סובולוב וסובולבסקי. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סובל, ביניהם דוד סובל, אלי סובל, מארק סובל, רות סובל ויהודה סובל. למידע נוסף על שם המשפחה סובל, אתה יכול לבקר ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן