דף הבית » עשרת הגדולים » שם משפחה סביניק: מדריך מקיף

שם משפחה סביניק: מדריך מקיף

שם משפחה סביניק: מדריך מקיף

מהו שם המשפחה סביניק?

שם המשפחה סביניק הוא שם משפחה פטרונימי, הנגזר מהשם הפרטי סבינה. זהו שם משפחה נפוץ במדינות רבות, כולל רוסיה, אוקראינה ופולין. שם המשפחה נמצא גם בארצות הברית, קנדה ומדינות נוספות עם אוכלוסיית מהגרים גדולה ממזרח אירופה.

מקור והיסטוריה של שם המשפחה סביניק

שם המשפחה Sabinik נגזר מהשם הפרטי Sabina, שמקורו לטיני. השם סבינה נגזר מהמילה הלטינית "סבינה", שפירושה "אשת הסבינים". בני הזוג סבינים היו עם קדום שחי באזור איטליה של ימינו. שם המשפחה סביניק מתועד לראשונה בסוף המאה ה-17 בפולין. מאמינים כי היא התפשטה למדינות אחרות במזרח אירופה במהלך המאה ה-19, כאשר אנשים עברו בחיפוש אחר עבודה ותנאי חיים טובים יותר.

שימוש נוכחי בשם המשפחה Sabinik

כיום, שם המשפחה Sabinik עדיין נפוץ במזרח אירופה, במיוחד ברוסיה, אוקראינה ופולין. הוא נמצא גם במדינות עם אוכלוסיית מהגרים גדולה ממזרח אירופה, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. בארצות הברית, שם המשפחה Sabinik נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה וניו ג'רזי. הוא נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסיית מהגרים גדולה, כמו קליפורניה, אילינוי ופלורידה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סאביניק

יש כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Sabinik. אלה כוללים:- השחקן והבמאי הרוסי אלכסנדר סאביניק- השחקן והבמאי האוקראיני-אמריקאי איגור סאביניק- השחקן והבמאי הפולני-אמריקאי רומן סאביניק- הזמר והפזמונאי האוקראיני-אמריקאי אולג סאביניק

וריאציות של שם המשפחה Sabinik

לשם המשפחה Sabinik יש כמה וריאציות, כולל Sabynik, Sabenik, Sabynyk, Sabynyak.

סיכום

שם המשפחה Sabinik הוא שם משפחה פטרונימי שנגזר מהשם הפרטי סבינה. זהו שם משפחה נפוץ במדינות רבות, כולל רוסיה, אוקראינה ופולין. שם המשפחה נמצא גם בארצות הברית, קנדה ומדינות נוספות עם אוכלוסיית מהגרים גדולה ממזרח אירופה. לשם המשפחה יש כמה וריאציות, כולל Sabynik, Sabenik, Sabynyk ו-Sabynyak. אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה סאביניק כוללים את השחקן והבמאי הרוסי אלכסנדר סאביניק, השחקן והבמאי האוקראיני-אמריקאי איגור סאביניק, השחקן והבמאי הפולני-אמריקאי רומן סאביניק, והזמר והפזמונאי האוקראיני-אמריקאי אולג סאביניק.

שאלות ותשובות

ש: האם שם המשפחה Sabinik נפוץ בארצות הברית?

ת: כן, שם המשפחה Sabinik נפוץ בארצות הברית, במיוחד במדינות עם אוכלוסיית מהגרים גדולה, כמו ניו יורק, פנסילבניה, ניו ג'רזי, קליפורניה, אילינוי ופלורידה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן