דף הבית » המלצת הצוות » שם משפחה סאסובר: מדריך מקיף

שם משפחה סאסובר: מדריך מקיף

שם משפחה סאסובר: מדריך מקיף

מהו שם המשפחה סאסובר?

שם המשפחה סאסובר הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. זה נגזר מהמילה העברית "סאסוב", שפירושה "להיות מאושר". שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

היסטוריה של שם המשפחה סאסובר

מקורו של שם המשפחה סאסובר במאה ה-16 באזור מה שהיא כיום אוקראינה. משערים כי שם המשפחה אומץ על ידי משפחה של סוחרים יהודים שהתגוררה אז באזור. המשפחה הייתה ככל הנראה ממוצא גרמני או פולני, וסביר להניח ששם המשפחה אומץ כדרך להבדיל ממשפחות יהודיות אחרות באזור.

שכיחות שם המשפחה סאסובר

שם המשפחה ססובר נמצא לרוב בישראל, שם ההערכה היא שיש למעלה מ-10,000 אנשים בעלי שם המשפחה. הוא נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב בניו יורק, קליפורניה ופלורידה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סאסובר

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ססובר, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי דיוויד ברוזה והשחקנית והזמרת הישראלית נועה תשבי.

וריאציות של שם המשפחה סאסובר

לשם המשפחה סאסובר יש כמה וריאציות, כולל סאסוב, ססוף וססופסקי.

סיכום

שם המשפחה ססובר הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי, הנגזר מהמילה העברית "סאסוב", שפירושה "להיות מאושר". הוא נמצא לרוב בישראל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. לשם המשפחה יש כמה וריאציות, כולל סאסוב, ססוף וססופסקי. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ססובר, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי דיוויד ברוזה והשחקנית והזמרת הישראלית נועה תשבי.

שאלות ותשובות

ש: האם שם המשפחה ססובר נפוץ?

ת: שם המשפחה ססובר נמצא לרוב בישראל, שם ההערכה היא שיש למעלה מ-10,000 אנשים עם שם המשפחה. הוא נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

ש: מהן כמה וריאציות של שם המשפחה Sasover?

ת: לשם המשפחה סאסובר יש כמה וריאציות, כולל סאסוב, ססוף וססופסקי.

ש: האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סאסובר?

ת: כן, יש כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סאסובר, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי דיוויד ברוזה והשחקנית והזמרת הישראלית נועה תשבי. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן