דף הבית » מגזין » שם משפחה סאבו: סקירה מהירה

שם משפחה סאבו: סקירה מהירה

שם משפחה סאבו: סקירה מהירה

מהו שם המשפחה סאבו?

שם המשפחה סאבו הוא שם משפחה נפוץ ממוצא סלאבי. זה נגזר מהמילה "סבוטה", שפירושה "לחבל". שם המשפחה נמצא לרוב במדינות כמו קרואטיה, סרביה וסלובניה, אך הוא נמצא גם במקומות אחרים בעולם. שם המשפחה נמצא גם בארצות הברית, שם הוא נמצא לרוב במדינות פנסילבניה, ניו יורק ואוהיו.

מקור ומשמעות שם המשפחה סאבו

מקורו של שם המשפחה סאבו הוא במדינות הסלאביות קרואטיה, סרביה וסלובניה. המילה "סבוטה" נגזרת מהמילה הסלאבית "סבוטה", שפירושה "לחבל". על פי ההערכות, שם המשפחה ניתן לאנשים שהיו מעורבים במעשי חבלה או מרד נגד סמכויות השלטון באותה תקופה.

וריאציות נפוצות של שם המשפחה סאבו

לשם המשפחה סאבו יש כמה וריאציות נפוצות, כולל סאבו, סבוב, סבוביץ', סבובסקי וסאבובסקה. וריאציות אלו נמצאות לרוב במדינות כמו קרואטיה, סרביה וסלובניה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סאבו

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סאבו, ביניהם הכדורגלן הקרואטי איבן סאבו, הכדורסלן הסרבי ניקולה סאבו והטניסאית הסלובנית קתרינה סאבו.

השוואה מהירה

שֵׁם מִשׁפָּחָה מָקוֹר מַשְׁמָעוּת וריאציות נפוצות
סאבו מדינות סלאביות לחבל סאבו, סבוב, סבוביץ', סבובסקי, סבובסקה

לסיכום, שם המשפחה סאבו הוא שם משפחה נפוץ ממוצא סלאבי. זה נגזר מהמילה "סבוטה", שפירושה "לחבל". שם המשפחה נמצא לרוב במדינות כמו קרואטיה, סרביה וסלובניה, אך הוא נמצא גם במקומות אחרים בעולם. לשם המשפחה יש כמה וריאציות נפוצות, כולל סאבו, סבוב, סבוביץ', סבובסקי וסאבובסקה. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סאבו, ביניהם הכדורגלן הקרואטי איבן סאבו, הכדורסלן הסרבי ניקולה סאבו והטניסאית הסלובנית קתרינה סאבו. למידע נוסף על שם המשפחה סאבו, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן