דף הבית » הכי מדובר » שם משפחה נהרי – מבט מקיף

שם משפחה נהרי – מבט מקיף

2023-05-30 01:46:00+02:00

מהו שם המשפחה נהרי?

שם המשפחה נהרי הוא שם משפחה יהודי שמקורו במזרח התיכון. הוא נגזר מהמילה העברית "נהר", שפירושה "נהר". שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות, כמו ארה"ב, קנדה ובריטניה. לפי האמונה מקורו של שם המשפחה נהרי במזרח התיכון במהלך התקופה. של גלות בבל. בתקופה זו נאלצו יהודים רבים לברוח מבתיהם ולקבל שמות חדשים. מאמינים שמשפחת נהרי אימצה את השם מהמילה העברית ל"נהר", מכיוון שככל הנראה התגוררה ליד נהר באותה תקופה.

מקור ומשמעות שם המשפחה נהרי

שם המשפחה נהרי נגזר מהמילה העברית "נהר", שפירושה "נהר". שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות, כמו ארה"ב, קנדה ובריטניה. לפי האמונה מקורו של שם המשפחה נהרי במזרח התיכון במהלך התקופה. של גלות בבל. בתקופה זו נאלצו יהודים רבים לברוח מבתיהם ולקבל שמות חדשים. מאמינים שמשפחת נהרי אימצה את השם מהמילה העברית ל"נהר", מכיוון שהם כנראה התגוררו ליד נהר באותה תקופה. לשם המשפחה נהרי מאמינים גם שיש משמעות רוחנית. בעברית, המילה "נהר" יכולה להיות גם "אור", ומאמינים שמשפחת נהרי אימצה את השם כדי לסמן את אמונתם באור האל.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה נהרי

ישנם מספר אנשים מפורסמים עם שם המשפחה נהרי. הנה רשימה של כמה מהבולטים ביותר:

  • יצחק נהרי – פוליטיקאי ישראלי
  • יעקב נהרי – זמר ופזמונאי ישראלי
  • אברהם נהרי – שחקן ובמאי ישראלי
  • יעקב נהרי – פסל ישראלי
  • יוסף נהרי – משורר ישראלי

למידע נוסף על שם המשפחה נהרי

אם תרצו ללמוד עוד על שם המשפחה נהרי, תוכלו לבקר בדף ויקיפדיה העברית למידע נוסף. ניתן גם לצפות בסרטון היוטיוב הזה להסתכלות מעמיקה על שם המשפחה נהרי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן