דף הבית » הכי מדובר » שם משפחה מקורו ממכלוף

שם משפחה מקורו ממכלוף

שם משפחה מקורו ממכלוף

שם משפחה מקורו ממכלוף

מקורו של שם המשפחה Mchloof הוא בהולנד, שם הוא נמצא עד היום. השם נגזר מהמילה ההולנדית "מכלוף", שפירושה "אחו של האגם". הוא האמין כי השם ניתן במקור למישהו שגר ליד אגם או נהר. שם המשפחה Mechloof נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. בארצות הברית, השם נמצא לרוב במדינות פנסילבניה, ניו ג'רזי וניו יורק. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה מחלוף מתוארך למאה ה-16, כאשר אדם בשם יאן מחלוף תועד בהולנד . מאמינים שהשם עבר בדורות של המשפחה, ולבסוף התפשט למדינות אחרות.

שם משפחה Mechloof בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה Mechloof נמצא לרוב במדינות פנסילבניה, ניו ג'רזי וניו יורק. התיעוד המוקדם ביותר הידוע של השם בארצות הברית מתוארך לסוף המאה ה-17, כאשר אדם בשם ג'ון מקלוף תועד בפנסילבניה. שם המשפחה מחלוף נמצא גם בחלקים אחרים של ארצות הברית, כולל קליפורניה, אילינוי וטקסס . בקליפורניה, השם נמצא לרוב באזור מפרץ סן פרנסיסקו.

שם משפחה Mechloof בקנדה

שם המשפחה Mechloof נמצא גם בקנדה, שם הוא נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. התיעוד המוקדם ביותר הידוע של השם בקנדה מתוארך לסוף המאה ה-18, כאשר אדם בשם ג'ון מקלוף תועד באונטריו.

שם משפחה Mechloof באוסטרליה

שם המשפחה Mechloof נמצא גם באוסטרליה, שם הוא נמצא לרוב במדינות ניו סאות' ויילס וויקטוריה. התיעוד המוקדם ביותר הידוע של השם באוסטרליה מתוארך לסוף המאה ה-19, כאשר אדם בשם ג'ון מקלוף תועד בויקטוריה.

שם משפחה Mechloof בניו זילנד

שם המשפחה Mechloof נמצא גם בניו זילנד, שם הוא נמצא לרוב באי הצפוני. התיעוד המוקדם ביותר הידוע של השם בניו זילנד מתוארך לסוף המאה ה-18, כאשר אדם בשם ג'ון מקלוף תועד באוקלנד.

דעה אישית

שם המשפחה Mchloof הוא שם משפחה מעניין, עם היסטוריה ארוכה ומגוונת. מעניין לציין שהשם נמצא במדינות רבות בעולם, ושהוא עבר לדורות של המשפחה. מעניין גם לציין שהשם נמצא לרוב בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. למי שמעוניין ללמוד עוד על שם המשפחה Mechloof, הם יכולים למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן