דף הבית » המלצת הצוות » שם משפחה מסינגר: סקירה מהירה

שם משפחה מסינגר: סקירה מהירה

שם משפחה מסינגר: סקירה מהירה

מהו שם המשפחה מאסינגר?

שם המשפחה מסינגר הוא שם משפחה ממוצא גרמני. זה נגזר מהמילה הגרמנית הגבוהה התיכונה "masin", שפירושה "למדוד" או "לשקול". שם המשפחה מאסינגר נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה ושוויץ, אך ניתן למצוא אותו גם בחלקים אחרים של אירופה וארצות הברית.

היסטוריה של שם המשפחה מאסינגר

שם המשפחה מאסינגר הופיע לראשונה בגרמניה בסוף המאה ה-13. ככל הנראה הוא נגזר ממקצוע, שכן השם נקשר לאנשים שעבדו כסוחרים או בעלי מלאכה. שם המשפחה מאסינגר שימש גם לציון אנשים שעבדו כמלווי כספים או כגובי מס. שם המשפחה מאסינגר התפשט ברחבי אירופה במהלך ימי הביניים והרנסנס. הוא היה נפוץ במיוחד בגרמניה, אוסטריה ושוויץ, שם השתמשו בו משפחות בולטות רבות. שם המשפחה מאסינגר נמצא גם בחלקים אחרים של אירופה, כמו צרפת, איטליה והולנד.

תפוצה נוכחית של שם המשפחה מסינגר

כיום, שם המשפחה מאסינגר נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה ושוויץ. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של אירופה, כמו צרפת, איטליה והולנד. בארצות הברית, שם המשפחה Masinger נמצא לרוב בפנסילבניה, ניו יורק ואוהיו.

השוואה מהירה

מָקוֹר הִיסטוֹרִיָה התפלגות נוכחית
גרמנית גבוהה תיכונה גרמניה של המאה ה-13 גרמניה, אוסטריה, שוויץ, אירופה, ארה"ב

סיכום

שם המשפחה מאסינגר הוא שם משפחה ממקור גרמני, שמקורו במילה הגרמנית התיכונה "מאסין", שפירושה "למדוד" או "לשקול". הוא הופיע לראשונה בגרמניה בסוף המאה ה-13 והתפשט ברחבי אירופה במהלך ימי הביניים והרנסנס. כיום, שם המשפחה מאסינגר נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה ושוויץ, אך ניתן למצוא אותו גם בחלקים אחרים של אירופה וארצות הברית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן