דף הבית » TOP10 » שם משפחה מנצור: מוצא, משמעות והיסטוריה

שם משפחה מנצור: מוצא, משמעות והיסטוריה

2023-04-01 07:35:00+02:00

מקור שם המשפחה מנצור

שם המשפחה מנצור הוא שם פטרונימי, הנגזר מהשם הערבי מנסור, שפירושו "מנצח" או "מנצח". השם נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל המזרח התיכון, צפון אפריקה וחלקים מאירופה. הוא נמצא גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-6,841 הנפוץ ביותר. לפי האמונה מקורו של שם המשפחה מנצור במזרח התיכון, שם הוא שימש את חברי המעמד השליט. הוא שימש גם את אנשי הצבא, ואומץ על ידי אנשים רבים שזכו להצלחה בתחומם.

משמעות שם המשפחה מנצור

שם המשפחה מנצור נגזר מהמילה הערבית "מנסור", שפירושה "מנצח" או "מנצח". השם קשור לכוח, אומץ והצלחה, ולעתים קרובות ניתן לילדים שנולדים למשפחה בעלת מעמד חברתי גבוה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מנצור

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה מנצור, כולל:

  • אחמד מנצור, עיתונאי ופעיל זכויות אדם מצרי
  • חסן מנצור, פוליטיקאי לבנוני
  • הישאם מנצור, איש עסקים ירדני
  • ג'מאל מנצור, פוליטיקאי פלסטיני
  • מאזן מנצור, יוצר קולנוע סורי-אמריקאי
  • מוחמד מנצור, איש עסקים מצרי
  • נאסר מנצור, פוליטיקאי ירדני
  • נוואף אלמנצור, דיפלומט ערב סעודי
  • רמי מנצור, יזם פלסטיני-אמריקאי
  • סמי מנצור, פוליטיקאי ירדני
  • טארק מנצור, כדורגלן מצרי

שם משפחה מנצור במדינות אחרות

שם המשפחה מנצור נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל המזרח התיכון, צפון אפריקה וחלקים מאירופה. בארצות הברית, זהו שם המשפחה ה-6,841 הנפוץ ביותר. בצרפת, זהו שם המשפחה ה-1,845 הנפוץ ביותר. בבריטניה, זהו שם המשפחה ה-2,937 הנפוץ ביותר. בקנדה, זהו שם המשפחה ה-2,937 הנפוץ ביותר.

שם המשפחה של מנצור בתרבות הפופ

שם המשפחה מנצור הופיע בצורות שונות של תרבות פופ, כולל ספרים, סרטים ותוכניות טלוויזיה. ברומן "רץ העפיפונים" מאת חאלד חוסייני, אביו של הגיבור נקרא באבא מנצור. בסרט "הממלכה", את דמותו של קולונל פאריס אל-גאזי מגלם השחקן אשרף ברהום, ממוצא פלסטיני ויש לו את שם המשפחה מנצור. בסדרת הטלוויזיה "הומלנד", את דמותו של אבו נזיר מגלם השחקן נאביד נגהבאן, ממוצא איראני בעל שם המשפחה מנצור.

שם המשפחה של מנצור במוזיקה

שם המשפחה מנסור הופיע בצורות שונות של מוזיקה, כולל ראפ, היפ הופ ופופ. בשיר הראפ "Victory" מאת נאס, האמן מראפ על שם המשפחה של מנצור ומשמעותו של משפחתו. בשיר ההיפ-הופ "Mansour" מאת פרנץ' מונטנה, האמן מראפ על שם משפחתו של מנסור ומשמעותו. בשיר הפופ "מנסור" של הזמרת הלבנונית ננסי עג'רם, האמנית שרה על שם משפחתה של מנצור ומשמעותו.

שם המשפחה של מנצור בתקשורת

שם המשפחה מנצור הופיע בצורות שונות של מדיה, כולל עיתונים, מגזינים ומאמרים מקוונים. בעיתון "הניו יורק טיימס" כתבה העיתונאית מונה אל-נגר מאמר על שם המשפחה מנצור ומשמעותו. במגזין "זמן" כתב העיתונאי רמי חורי מאמר על שם המשפחה מנצור ומשמעותו. במאמר המקוון "המשמעות של שם המשפחה של מנצור", המחבר בוחן את המקור, המשמעות וההיסטוריה של שם המשפחה מנצור.

סיכום

שם המשפחה מנצור הוא שם פטרונימי, הנגזר מהשם הערבי מנסור, שפירושו "מנצח" או "מנצח". השם נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל המזרח התיכון, צפון אפריקה וחלקים מאירופה. הוא נמצא גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-6,841 הנפוץ ביותר. השם קשור לכוח, אומץ והצלחה, ולעתים קרובות ניתן לילדים שנולדים למשפחה בעלת מעמד חברתי גבוה. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה מנצור, והשם הופיע בצורות שונות של תרבות פופ, מוזיקה ומדיה. למידע נוסף על שם המשפחה של מנצור, בקר בוויקיפדיה העברית או צפה בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן