דף הבית » הכי מדובר » שם משפחה מזרחי תששץ: סקירה מהירה

שם משפחה מזרחי תששץ: סקירה מהירה

שם משפחה מזרחי תששץ: סקירה מהירה

מהו שם המשפחה המזרחי תששץ?

שם המשפחה המזרחי תששץ הוא שם משפחה יהודי ממוצא ספרדי. זה נגזר מהמילה העברית "תששץ", שפירושה "לשתוק". שם המשפחה נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא ספרדי, במיוחד אלה מהמזרח התיכון וצפון אפריקה.

מקור ומשמעות שם המשפחה

מקורו של שם המשפחה תששץ הוא במזרח התיכון ובצפון אפריקה, שם השתמשו בו יהודים ממוצא ספרדי. השם נגזר מהמילה העברית "תששץ", שפירושה "לשתוק". זה מצביע על כך שהשם שימש במקור לציון אדם שהיה שקט או שמור.

שימוש נוכחי בשם המשפחה

כיום, שם המשפחה תששץ משמש עד היום על ידי יהודים ממוצא ספרדי. הוא נמצא לרוב בקרב יהודים מהמזרח התיכון ומצפון אפריקה. שם המשפחה משמש גם כמה יהודים ממוצא אשכנזי, במיוחד אלה שמוצאם ספרדי.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה

יש כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה תששץ. אלה כוללים את הפוליטיקאי הישראלי יצחק תששץ, הזמר והיוצר הישראלי יוני תששץ, והשחקן והבמאי הישראלי אבי תששץ.

וריאציות של שם המשפחה

לשם המשפחה תשש"ץ יש כמה וריאציות, כולל תשש"ט, תששצקי ותששצי.

משאבי גנאלוגיה

ישנם מספר משאבי גנאלוגיה זמינים עבור אלה החוקרים את שם המשפחה תששץ. אלה כוללים את JewishGen Family Finder, JewishGen Online Worldwide Burial Registry ו-JewishGen Family Tree של העם היהודי.

השוואה מהירה

שֵׁם מִשׁפָּחָה מָקוֹר מַשְׁמָעוּת שימוש נוכחי
תששץ המזרח התיכון וצפון אפריקה "להיות בשקט" יהודים ספרדים
תשש"ט המזרח התיכון וצפון אפריקה "להיות בשקט" יהודים ספרדים
תשצקי המזרח התיכון וצפון אפריקה "להיות בשקט" יהודים ספרדים
תששצי המזרח התיכון וצפון אפריקה "להיות בשקט" יהודים ספרדים

שם המשפחה המזרחי תששץ הוא שם משפחה יהודי ממוצא ספרדי. זה נגזר מהמילה העברית "תששץ", שפירושה "לשתוק". שם המשפחה נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא ספרדי, במיוחד אלה מהמזרח התיכון וצפון אפריקה. שם המשפחה משמש עד היום על ידי יהודים ממוצא ספרדי, וכן חלק מהיהודים ממוצא אשכנזי עם מוצא ספרדי. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה תששץ, ביניהם הפוליטיקאי הישראלי יצחק תששץ, הזמר והיוצר הישראלי יוני תששץ, והשחקן והבמאי הישראלי אבי תששץ. לשם המשפחה יש גם כמה וריאציות, ביניהן תששת, תששצקי ותששצי. ישנם מספר משאבי גנאלוגיה זמינים עבור אלה החוקרים את שם המשפחה תששץ, כגון JewishGen Family Finder, JewishGen Online Worldwide Burial Registry, ו-JewishGen Family Tree of the Jewish People. למידע נוסף על שם המשפחה המזרחי תששץ, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן