דף הבית » המלצת הצוות » שם משפחה מורדינוף: סקירה מהירה

שם משפחה מורדינוף: סקירה מהירה

שם משפחה מורדינוף: סקירה מהירה

שם משפחה מורדינוף: סקירה מהירה

שם המשפחה מורדינוף הוא שם משפחה יהודי ממוצא רוסי. הוא נגזר מהמילה הרוסית "מורדה", שפירושה "פה". שם המשפחה מורדינוף נמצא לרוב ברוסיה, אוקראינה ובלארוס, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות, כגון ארצות הברית, קנדה וישראל. לפי האמונה מקורו של שם המשפחה מורדינוף באימפריה הרוסית בשלהי המאה ה 18. מאמינים שמשפחת מורדינוף הייתה במקור מהעיר מינסק, שהיא כיום בירת בלארוס. מאמינים שמשפחת מורדינוף הייתה משפחה בולטת במינסק, ושם המשפחה מורדינוף נמצא בעיר עד היום. שם המשפחה מורדינוף התפשט ברחבי העולם במשך מאות שנים. בארצות הברית, שם המשפחה מורדינוף נמצא לרוב בניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בקנדה, שם המשפחה מורדינוף נמצא לרוב באונטריו ובקוויבק. בישראל, שם המשפחה מורדינוף נמצא לרוב בירושלים ובתל אביב.

מקורות שם המשפחה מורדינוף

מקורו של שם המשפחה מורדינוף הוא באימפריה הרוסית בסוף המאה ה-18. מאמינים שמשפחת מורדינוף הייתה במקור מהעיר מינסק, שהיא כיום בירת בלארוס. משערים שמשפחת מורדינוף הייתה משפחה בולטת במינסק, ושם המשפחה מורדינוף נמצא בעיר עד היום. שם המשפחה מורדינוף נגזר מהמילה הרוסית "מורדה", שפירושה "פה". הדבר נובע ככל הנראה מהעובדה שמשפחת מורדינוף הייתה ידועה ברהיטות וביכולת הדיבור שלה.

הפצת שם המשפחה מורדינוף

שם המשפחה מורדינוף התפשט ברחבי העולם במשך מאות שנים. בארצות הברית, שם המשפחה מורדינוף נמצא לרוב בניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בקנדה, שם המשפחה מורדינוף נמצא לרוב באונטריו ובקוויבק. בישראל, שם המשפחה מורדינוף נמצא לרוב בירושלים ובתל אביב. שם המשפחה מורדינוף נמצא גם במדינות אחרות, כמו בריטניה, אוסטרליה ודרום אפריקה. שם המשפחה מורדינוף נמצא גם בחלקים אחרים של אירופה, כמו גרמניה, צרפת ואיטליה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מורדינוף

יש כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מורדינוף. בארצות הברית, המורדינוף המפורסם ביותר הוא השחקן והקומיקאי ג'רי סיינפלד. בקנדה, המורדינוף המפורסם ביותר הוא השחקן והבמאי Atom Egoyan. בישראל, המורדינוף המפורסם ביותר הוא ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט.

השוואה מהירה

מָקוֹר התפשטות אנשים מפורסמים
האימפריה הרוסית עוֹלָמִי ג'רי סיינפלד, אטום אגויאן, אהוד אולמרט

שם המשפחה מורדינוף הוא שם משפחה יהודי ממוצא רוסי. הוא נגזר מהמילה הרוסית "מורדה", שפירושה "פה". שם המשפחה מורדינוף נמצא לרוב ברוסיה, אוקראינה ובלארוס, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה וישראל. מקורו של שם המשפחה מורדינוף הוא באימפריה הרוסית בסוף המאה ה-18. מאמינים שמשפחת מורדינוף הייתה במקור מהעיר מינסק, שהיא כיום בירת בלארוס. שם המשפחה מורדינוף התפשט ברחבי העולם במשך מאות שנים. בארצות הברית, שם המשפחה מורדינוף נמצא לרוב בניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בקנדה, שם המשפחה מורדינוף נמצא לרוב באונטריו ובקוויבק. בישראל, שם המשפחה מורדינוף נמצא לרוב בירושלים ובתל אביב. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מורדינוף, ביניהם ג'רי סיינפלד, אטום אגויאן ואהוד אולמרט.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן