דף הבית » אנציקלופדיה » שם משפחה מודפס: מדריך מקיף

שם משפחה מודפס: מדריך מקיף

שם משפחה מודפס: מדריך מקיף

מהו שם המשפחה הפרינטי?

שם המשפחה פרינטי הוא שם משפחה נפוץ במדינות רבות ברחבי העולם. מאמינים שמקורו באנגליה, אך הוא נמצא גם בסקוטלנד, באירלנד ובחלקים אחרים של אירופה. השם נגזר מהמילה האנגלית העתיקה לפני המאה ה-7 "prunt", שפירושה "חתיכת בד קטנה". מאמינים כי השם ניתן במקור למישהו שהיה חייט או לבוש.

היסטוריה של משפחת פרינטי

למשפחת פרינטי היסטוריה ארוכה ומעניינת. מאמינים שמקור המשפחה באנגליה במאה ה-12. המשפחה הייתה במקור מהכפר הקטן פרינטי, שהיה ממוקם במחוז יורקשייר. המשפחה עברה לסקוטלנד במאה ה-16 ולאחר מכן לאירלנד במאה ה-18. למשפחת פרינטי היסטוריה ארוכה ומכובדת. הם היו מעורבים באירועים חשובים רבים בהיסטוריה, כולל המהפכה האמריקאית ומלחמת האזרחים. המשפחה עסקה גם בפוליטיקה, בעסקים ובאמנות.

משמעות שם המשפחה הדפוס

לשם המשפחה פרינטי יש כמה משמעויות שונות. מאמינים שפירושו "חתיכת בד קטנה" או "חייט". זה יכול להיות גם "אדם המיומן באמנות החייטות". ניתן לפרש את השם גם במשמעות "אדם חכם ונבון".

מקורו של שם המשפחה הדפוס

מקורו של שם המשפחה פרינטי הוא באנגליה במאה ה-12. מאמינים כי המשפחה הייתה במקור מהכפר הקטן פרינטי, שהיה ממוקם במחוז יורקשייר. המשפחה עברה לסקוטלנד במאה ה-16 ולאחר מכן לאירלנד במאה ה-18.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה הדפוס

היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פרינטי. כמה מהבולטים ביותר כוללים:• וויליאם פרינטי, חייל מלחמת העצמאות האמריקאית• ג'ון פרינטי, חייל מלחמת האזרחים האמריקאית• תומס פרינטי, פוליטיקאי אמריקאי• רוברט פרינטי, אמן אמריקאי• ג'יימס פרינטי, איש עסקים אמריקאי

עץ משפחה הדפסי

אילן היוחסין פרינטי הוא עץ ארוך ומורכב. מאמינים שמקורה של המשפחה באנגליה במאה ה-12 ולאחר מכן עברה לסקוטלנד במאה ה-16 ולאחר מכן לאירלנד במאה ה-18. למשפחה היסטוריה ארוכה ומכובדת, ורבים מחבריה עסקו בפוליטיקה, בעסקים ובאמנות.

סמל הדפסי

למשפחת פרינטי יש סמל שלפי ההערכה הוענק למשפחה במאה ה-16. הסמל כולל מגן עם שלושה כוכבים ושברון. המגן מוקף בזר של עלי דפנה. המוטו של המשפחה הוא "Virtus et Honor" שמתורגם ל"סגולה וכבוד".

סיכום

שם המשפחה פרינטי הוא שם משפחה נפוץ במדינות רבות ברחבי העולם. מאמינים שמקורו באנגליה, אך הוא נמצא גם בסקוטלנד, באירלנד ובחלקים אחרים של אירופה. השם נגזר מהמילה האנגלית העתיקה לפני המאה ה-7 "prunt", שפירושה "חתיכת בד קטנה". למשפחת פרינטי היסטוריה ארוכה ומעניינת, ורבים מחבריה עסקו בפוליטיקה, בעסקים ובאמנות. למשפחת פרינטי יש סמל שלפי ההערכה הוענק למשפחה במאה ה-16. למידע נוסף על משפחת פרינטי, תוכל למצוא מידע נוסף בויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן