דף הבית » טופ 100 » שם משפחה לנדאו – סקירה מקיפה

שם משפחה לנדאו – סקירה מקיפה

2023-05-06 15:14:00+02:00

מהו שם המשפחה של לנדאו?

שם המשפחה לנדאו הוא שם משפחה יהודי ממוצא גרמני. היא נגזרת מהמילה הגרמנית "לנדאו", שפירושה "ארץ" או "ארץ". שם המשפחה לנדאו נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה היהודי הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

היסטוריה של שם המשפחה לנדאו

שורשיו של שם המשפחה לנדאו בקהילות היהודיות של גרמניה. מאמינים שמקורו של שם המשפחה בעיר לנדאו שבמחוז ריינלנד-פאלץ בגרמניה. שם המשפחה לנדאו תועד לראשונה בסוף המאה ה-16, כאשר הוא שימש על ידי משפחות יהודיות שהתיישבו בעיר לנדאו. שם המשפחה לנדאו התפשט לאזורים אחרים באירופה ובסופו של דבר לארצות הברית, קנדה ובריטניה . בארצות הברית, שם המשפחה לנדאו נמצא לרוב בניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בקנדה, שם המשפחה לנדאו נמצא לרוב באונטריו ובקוויבק. בבריטניה, שם המשפחה לנדאו נמצא לרוב בלונדון ובמנצ'סטר.

שם משפחה לנדאו בישראל

שם המשפחה לנדאו נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה היהודי הנפוץ ביותר. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, שם המשפחה לנדאו הוא שם המשפחה היהודי הנפוץ ביותר בישראל, המהווה קרוב ל-1% מהאוכלוסייה. שם המשפחה לנדאו הוא גם אחד משמות המשפחה הנפוצים בעולם, כאשר לפי הערכות כ-1.5 מיליון איש נושאים את שם המשפחה. שם המשפחה לנדאו נמצא לרוב בערים תל אביב, ירושלים וחיפה. הוא נמצא גם בערים אחרות ברחבי ישראל, כולל באר שבע, אשדוד ואילת.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה לנדאו

ישנם אנשים מפורסמים רבים הנושאים את שם המשפחה לנדאו, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, נשיא ישראל ראובן ריבלין, והזמר והיוצר הישראלי אהוד בנאי. מפורסמים נוספים בעלי שם המשפחה לנדאו כוללים את השחקן והבמאי הישראלי אסי דיין, השחקנית והזמרת הישראלית נועה תשבי, והשחקן והבמאי הישראלי עמוס גיתאי.

סיכום

שם המשפחה לנדאו הוא שם משפחה יהודי ממוצא גרמני. הוא נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה היהודי הנפוץ ביותר. שם המשפחה לנדאו נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. ישנם אנשים מפורסמים רבים הנושאים את שם המשפחה לנדאו, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, נשיא ישראל ראובן ריבלין, והזמר והיוצר הישראלי אהוד בנאי. למידע נוסף על שם המשפחה של לנדאו, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן