דף הבית » המלצת הצוות » שם משפחה לויתן – סקירה מקיפה

שם משפחה לויתן – סקירה מקיפה

שם משפחה לויתן – סקירה מקיפה

מהו שם המשפחה לויתן?

שם המשפחה לויתן הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. הוא נגזר מהמילה העברית "לוי", שפירושה "מחובר" או "מחובר". שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, בארצות הברית ובמדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו רוסיה, אוקראינה ובלארוס.

מקורות שם המשפחה לויתן

מקורו של שם המשפחה לויתן במאה ה-12 באזור בלארוס של ימינו. משערים שהוא נגזר מהמילה העברית "לוי", שפירושה "מחובר" או "מחובר". שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, בארצות הברית ובמדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות.

וריאציות של שם המשפחה לויתן

לשם המשפחה לויתן יש כמה וריאציות, ביניהן לויטין, לויטנוב, לויטנסקי ולויתן. זה גם מאוית לפעמים כמו לויטן, לויטין, לויטנוב, לויטנסקי ולוויטן.

שכיחות שם המשפחה לויתן

שם המשפחה לויתן נמצא לרוב בישראל, בארצות הברית ובמדינות נוספות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו רוסיה, אוקראינה ובלארוס. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, שם המשפחה לויתן הוא שם המשפחה ה-1,845 הנפוץ ביותר בארצות הברית.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה לויתן

ישנם מספר אנשים מפורסמים עם שם המשפחה לויתן, כולל:

  • מקס לויתן, אמן רוסי-אמריקאי
  • יעקב לויתן, מלחין רוסי
  • דיוויד לויתן, עיתונאי אמריקאי
  • יורי לויתן, קריין רדיו רוסי
  • מיכאיל לויתן, שחקן רוסי

שם המשפחה לויתן הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. הוא נגזר מהמילה העברית "לוי", שפירושה "מחובר" או "מחובר". שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, בארצות הברית ובמדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו רוסיה, אוקראינה ובלארוס. לשם המשפחה לויתן יש כמה וריאציות, ביניהן לויטין, לויטנוב, לויטנסקי ולויתן. זה גם מאוית לפעמים כמו לויטן, לויטין, לויטנוב, לויטנסקי ולוויטן. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, שם המשפחה לויתן הוא שם המשפחה ה-1,845 הנפוץ ביותר בארצות הברית. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה לויתן, ביניהם מקס לויתן, אמן רוסי-אמריקאי, יעקב לויתן, מלחין רוסי, דוד לויתן, עיתונאי אמריקאי, יורי לויתן, קריין רדיו רוסי, ומיכאיל לויתן, שחקן רוסי. שם המשפחה לויתן הוא שם ייחודי ומעניין בעל היסטוריה ארוכה ועשירה. זוהי תזכורת לעברו הארוך והמפורש של העם היהודי ולתרומות הרבות שהם תרמו לעולם. למידע נוסף על שם המשפחה לויתן, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן