דף הבית » מגזין » שם משפחה כרמי – היסטוריה ומשמעות

שם משפחה כרמי – היסטוריה ומשמעות

2023-05-05 00:43:00+02:00

שם משפחה כרמי – היסטוריה ומשמעות

שם המשפחה כרמי הוא ממקור עברי, ונמצא במדינות רבות בעולם. הוא נגזר מהמילה העברית "כרמי" שפירושה "שומר כרם". שם המשפחה כרמי נמצא לרוב בישראל, אך נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

תפוצה גיאוגרפית

שם המשפחה כרמי נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-8 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה קארמי הוא שם המשפחה ה-4,945 הנפוץ ביותר. בקנדה, זהו שם המשפחה ה-2,814 הנפוץ ביותר. בבריטניה, זהו שם המשפחה ה-3,945 הנפוץ ביותר.

גרסאות

לשם המשפחה כרמי יש כמה גרסאות, כולל כרמל, כרמלי, כרמלית וכרמון. גרסאות אלו נמצאות במדינות שונות, וניתן להשתמש בהן כדי להתחקות אחר התפוצה הגיאוגרפית של שם המשפחה קארמי.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה כרמי

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה כרמי, ביניהם ראש ממשלת ישראל אהוד ברק, הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל, והשחקן והבמאי הישראלי אסי דיין.

שם משפחה כרמי – שולחן

מדינה דַרגָה
ישראל 8
ארצות הברית 4,945
קנדה 2,814
הממלכה המאוחדת 3,945

שם המשפחה כרמי הוא שם עתיק, בעל היסטוריה ארוכה ועשירה. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא קשור למילה העברית "כרמי" שפירושה "שומר כרם". שם המשפחה כרמי נמצא במדינות רבות בעולם, ונמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-8 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. לשם המשפחה כרמי יש כמה גרסאות, כולל כרמל, כרמלי, כרמלית וכרמון. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה כרמי, ביניהם ראש ממשלת ישראל אהוד ברק, הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל, והשחקן והבמאי הישראלי אסי דיין. למידע נוסף על שם המשפחה כרמי, אנא בקר בוויקיפדיה העברית .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן