דף הבית » מעניין » שם משפחה טפירו: מקור ומשמעות

שם משפחה טפירו: מקור ומשמעות

שם משפחה טפירו: מקור ומשמעות

שם משפחה טפירו: מקור ומשמעות

טפירו הוא שם משפחה ממוצא איטלקי. זה נגזר מהמילה הלטינית "טפיר", שפירושה "להיות חזק". מקורו של השם הוא באזור הדרומי של איטליה, שם הוא שימש לתיאור אדם חזק ואמיץ. שם המשפחה טפירו נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. הוא נמצא גם בחלקים של דרום אמריקה, כמו ברזיל וארגנטינה. שם המשפחה טפירו נמצא לרוב באיטליה, שם הוא שם המשפחה ה-15 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של אירופה, כמו צרפת, גרמניה וספרד. בארצות הברית, זהו שם המשפחה ה-5,717 הנפוץ ביותר.

וריאציות של שם המשפחה טפירו

לשם המשפחה טפירו יש כמה וריאציות, כולל טפיר, טפירו, טפירו, טפירו וטפירו. וריאציות אלו נמצאות במדינות שונות ברחבי העולם. באיטליה, שם המשפחה טפירו מאוית לעתים קרובות כמו טפירו או טפירו. בצרפת, זה מאוית לעתים קרובות כמו Tapiri או Tapirio. בגרמניה, זה מאוית לעתים קרובות כמו טפיר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה טפירו

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה טפירו, ביניהם השחקן והבמאי האיטלקי ג'וזפה טפירו, הפסל והצייר האיטלקי ג'וזפה טפירו, והמלחין והמנצח האיטלקי אנטוניו טפירו.

שם משפחה טפירו בשפות אחרות

שם המשפחה טפירו נמצא גם בשפות אחרות, כמו ספרדית, פורטוגזית ויוונית. בספרדית, זה מאוית כמו טפירו. בפורטוגזית, הוא מאוית כ-Tapiró. ביוונית, זה מאוית כ-Ταπίρο.

סמל טפירו

למשפחת טפירו יש מעיל נשק שראשיתו במאה ה-16. הסמל כולל מגן עם רקע שחור ובמרכזו אריה לבן. האריה מוקף בארבעה כוכבים, המייצגים את ארבעת הענפים העיקריים של משפחת הטפירו. המוטו של משפחת טפירו הוא "Fortis et Fidelis", שפירושו "חזק ונאמן". המוטו הזה משקף את החוזק והנאמנות של משפחת טפירו.

סיכום

שם המשפחה טפירו הוא ממוצא איטלקי ונמצא במדינות רבות ברחבי העולם. יש לו כמה וריאציות, כולל טפיר, טפירי, טפיריו, טפירי וטפירו. למשפחת טפירו יש מעיל נשק שראשיתו במאה ה-16 ויש לו מוטו של "פורטיס et פידליס". למידע נוסף על שם המשפחה טפירו, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן