דף הבית » הכי מדובר » שם משפחה טימון – היסטוריה, משמעות ומקור

שם משפחה טימון – היסטוריה, משמעות ומקור

2023-05-02 13:38:00+02:00

היסטוריה של שם המשפחה טימון

מקורו של שם המשפחה טימון הוא במזרח התיכון, במיוחד באזור ישראל. משערים שהוא נגזר מהשם העברי "תימה", שפירושו "כבוד". השם נרשם לראשונה בתנ"ך, בספר במדבר, שם הוא מוזכר כשמו של בנו של אלקנה. שם המשפחה טימון נמצא במדינות רבות, כולל ארה"ב, קנדה, אנגליה, סקוטלנד, אירלנד , גרמניה וצרפת. בארצות הברית, שם המשפחה טימון נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה ומסצ'וסטס.

משמעות שם המשפחה טימון

משערים שמשמעות שם המשפחה טימון נגזרת מהשם העברי "תימה", שפירושו "כבוד". כמו כן, סבורים שהשם קשור לשם היווני "טימון", שפירושו "מכובד". השם מזוהה לעתים קרובות עם כוח, אומץ ונאמנות.

מקור שם המשפחה טימון

מקורו של שם המשפחה טימון הוא ככל הנראה מזרח תיכוני, במיוחד באזור ישראל. השם נרשם לראשונה בתנ"ך, בספר במדבר, שם הוא מוזכר כשמו של בנו של אלקנה. שם המשפחה טימון נמצא במדינות רבות, כולל ארה"ב, קנדה, אנגליה, סקוטלנד, אירלנד , גרמניה וצרפת. בארצות הברית, שם המשפחה טימון נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה ומסצ'וסטס.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה טימון

היו כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה טימון, כולל:

ג'ון טימון

ג'ון טימון היה בישוף רומי-קתולי אמריקאי שכיהן כבישוף הראשון של באפלו, ניו יורק. הוא נולד באירלנד ב-1819 והיגר לארצות הברית ב-1838. הוא הוסמך לכומר ב-1844 והתמנה לבישוף של באפלו ב-1847. הוא כיהן בתפקיד זה עד מותו ב-1887.

ג'יימס טימון

ג'יימס טימון היה איש עסקים ופילנתרופ אמריקאי. הוא נולד באירלנד ב-1820 והיגר לארצות הברית ב-1845. הוא היה איש עסקים מצליח ונודע בפילנתרופיה שלו, תרם סכומי כסף גדולים לארגוני צדקה ולמטרות שונות. הוא גם היה נדיב מרכזי של הכנסייה הקתולית.

וויליאם טימון

וויליאם טימון היה פוליטיקאי אמריקאי שכיהן כחבר בבית הנבחרים של ארצות הברית מניו יורק. הוא נולד באירלנד ב-1821 והיגר לארצות הברית ב-1845. הוא נבחר לבית הנבחרים ב-1858 וכיהן עד מותו ב-1887.

יוסף טימון

ג'וזף טימון היה כומר רומי-קתולי אמריקאי ששימש כבישוף הראשון של סוואנה, ג'ורג'יה. הוא נולד באירלנד ב-1822 והיגר לארצות הברית ב-1845. הוא הוסמך לכומר ב-1848 ומונה לבישוף של סוואנה ב-1853. הוא כיהן בתפקיד זה עד מותו ב-1887.

שאלות ותשובות על שם המשפחה טימון

מה מקור שם המשפחה טימון?

מקורו של שם המשפחה טימון הוא ככל הנראה מזרח תיכוני, במיוחד באזור ישראל. השם נרשם לראשונה בתנ"ך, בספר במדבר, שם הוא מוזכר כשמו של בן אלקנה.

מה הפירוש של שם המשפחה טימון?

משערים שמשמעות שם המשפחה טימון נגזרת מהשם העברי "תימה", שפירושו "כבוד". כמו כן, סבורים שהשם קשור לשם היווני "טימון", שפירושו "מכובד". השם מזוהה לעתים קרובות עם כוח, אומץ ונאמנות.

האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה טימון?

כן, היו כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה טימון, כולל ג'ון טימון, ג'יימס טימון, וויליאם טימון וג'וזף טימון.

סיכום

מקורו של שם המשפחה טימון הוא במזרח התיכון, במיוחד באזור ישראל. משערים שהוא נגזר מהשם העברי "תימה", שפירושו "כבוד". השם נמצא במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה, אנגליה, סקוטלנד, אירלנד, גרמניה וצרפת. משערים שמשמעות שם המשפחה טימון נגזרת מהשם העברי "תימה", שפירושו "כבוד". היו כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה טימון, כולל ג'ון טימון, ג'יימס טימון, וויליאם טימון וג'וזף טימון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן