דף הבית » מעניין » שם משפחה חי: השוואה מהירה

שם משפחה חי: השוואה מהירה

שם משפחה חי: השוואה מהירה

מה זה שם משפחה חי?

Surname Live היא פלטפורמה מקוונת המאפשרת למשתמשים ליצור ולשתף תוכן עם החברים, המשפחה והעולם שלהם. זוהי דרך מצוינת להישאר מחובר עם אנשים, לשתף רעיונות ולהביע את עצמך. עם Surname Live, אתה יכול ליצור ולשתף תמונות, סרטונים וסיפורים עם כל אחד, בכל מקום. אתה יכול גם להצטרף לקבוצות ולעקוב אחר אנשים כדי להישאר מעודכנים בפוסטים האחרונים שלהם.

תכונות של Surname Live

Surname Live מציע מגוון תכונות שיעזרו לך ליצור ולשתף תוכן. הנה כמה מהתכונות שתוכל למצוא בפלטפורמה:

צור ושתף תוכן

Surname Live מאפשר לך ליצור ולשתף תמונות, סרטונים וסיפורים עם כל אחד, בכל מקום. אתה יכול גם להצטרף לקבוצות ולעקוב אחר אנשים כדי להישאר מעודכנים בפוסטים האחרונים שלהם.

סטרימינג בשידור חי

Surname Live מציע גם יכולות סטרימינג בשידור חי, המאפשרות לך לשדר את התוכן שלך לעולם. אתה יכול גם להצטרף לשידורים חיים וליצור אינטראקציה עם צופים אחרים בזמן אמת.

ניתוח

Surname Live מספק ניתוח שיעזור לך לעקוב אחר ביצועי התוכן שלך. אתה יכול לראות כמה צפיות, לייקים ותגובות הפוסטים שלך מקבלים, כמו גם כמה אנשים עוקבים אחריך.

תמחור

Surname Live מציע מגוון תוכניות תמחור שיתאימו לצרכים שלך. התוכנית הבסיסית היא בחינם וכוללת את כל התכונות שהוזכרו לעיל. תוכנית הפרימיום עולה $9.99 לחודש וכוללת תכונות נוספות כגון ניתוח מתקדם, מיתוג מותאם אישית ועוד.

השוואה מהירה

תכונה בסיסי פּרֶמיָה
צור ושתף תוכן כן כן
סטרימינג בשידור חי כן כן
ניתוח כן כן
אנליטיקה מתקדמת לא כן
מיתוג מותאם אישית לא כן
מחיר חינם $9.99 לחודש

Surname Live היא פלטפורמה מצוינת ליצירה ושיתוף של תוכן. הוא מציע מגוון תכונות שיעזרו לך ליצור ולשתף תוכן, כמו גם יכולות סטרימינג בשידור חי וניתוחים למעקב אחר ביצועי התוכן שלך. הוא מציע גם מגוון תוכניות תמחור שיתאימו לצרכים שלך. בין אם אתם מחפשים פלטפורמה חינמית ליצירה ושיתוף של תוכן או פלטפורמה מתקדמת יותר עם תכונות נוספות, Surname Live יש משהו לכולם. למידע נוסף על Surname Live, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן