דף הבית » טופ 100 » שם משפחה חוקי: מוצא, משמעות והיסטוריה

שם משפחה חוקי: מוצא, משמעות והיסטוריה

שם משפחה חוקי: מוצא, משמעות והיסטוריה

שם משפחה חוקי: מוצא, משמעות והיסטוריה

שם המשפחה Legali הוא ממקור איטלקי, והוא נגזר מהמילה הלטינית "legalis", שפירושה "של או הקשור לחוק". שם המשפחה נמצא לרוב באזורים הצפוניים של איטליה, במיוחד באזורי לומברדיה ו-ונטו. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

משמעות שם המשפחה Legali

שם המשפחה Legali נגזר מהמילה הלטינית "legalis", שפירושה "של או הקשור לחוק". מאמינים כי שם המשפחה שימש במקור לציון מישהו שהיה עורך דין או חוקר משפטי. עם הזמן, שם המשפחה נקשר למקצוע עריכת הדין, וכיום הוא משמש כשם משפחה על ידי אנשים רבים שאינם בהכרח עורכי דין או חוקרי משפט.

תולדות שם המשפחה של חוקי

שם המשפחה Legali שורשים באזורים הצפוניים של איטליה, במיוחד באזורי לומברדיה ו-ונטו. מאמינים כי שם המשפחה שימש לראשונה על ידי האימפריה הרומית, והוא שימש לציון מישהו שהיה עורך דין או חוקר משפטי. עם הזמן, שם המשפחה התפשט לאזורים אחרים בעולם, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. שם המשפחה Legali עדיין נפוץ למדי באיטליה, ונמצא גם בחלקים אחרים של העולם. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בקנדה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. באוסטרליה, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ויקטוריה וניו סאות' ויילס.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Legali

ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה Legali, כולל עורך דין ופוליטיקאי איטלקי, ג'וזפה לגאלי, שחקן ובמאי איטלקי, ויטוריו לגאלי, והשחקן והבמאי האיטלקי-אמריקאי, ג'ו לגאלי.

סיכום

שם המשפחה Legali הוא ממקור איטלקי, והוא נגזר מהמילה הלטינית "legalis", שפירושה "של או הקשור לחוק". שם המשפחה נמצא לרוב באזורים הצפוניים של איטליה, במיוחד באזורי לומברדיה ו-ונטו. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה Legali, כולל עורך דין ופוליטיקאי איטלקי, ג'וזפה לגאלי, שחקן ובמאי איטלקי, ויטוריו לגאלי, והשחקן והבמאי האיטלקי-אמריקאי, ג'ו לגאלי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן