דף הבית » טופ 100 » שם משפחה זריבי: מבט על ההיסטוריה והמשמעות שלו

שם משפחה זריבי: מבט על ההיסטוריה והמשמעות שלו

2023-04-30 06:45:00+02:00

מהו שם המשפחה זאריבי?

שם המשפחה זריווי הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. היא נגזרת מהמילה העברית "זריב", שפירושה "לפזר" או "לזלף מים". שם המשפחה נמצא במדינות רבות, כולל ארה"ב, ישראל ובריטניה. מקורו של שם המשפחה זאריבי הוא בעיירה זריב, השוכנת באוקראינה. העיירה נוסדה במאה ה-16 והייתה ביתם של אוכלוסייה יהודית גדולה. שם המשפחה זאריווי אומץ על ידי התושבים היהודים של העיירה. שם המשפחה זריווי נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, ישראל ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה Zarivi נמצא לרוב בניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בישראל, שם המשפחה זריווי נמצא לרוב בירושלים, בתל אביב ובחיפה. בבריטניה, שם המשפחה Zarivi נמצא לרוב בלונדון, מנצ'סטר וברמינגהם.

היסטוריה של שם המשפחה זריבי

לשם המשפחה זריווי יש היסטוריה ארוכה ומעניינת. מקורו של שם המשפחה הוא בעיירה זריב, השוכנת באוקראינה. העיירה נוסדה במאה ה-16 והייתה ביתם של אוכלוסייה יהודית גדולה. שם המשפחה זאריווי אומץ על ידי התושבים היהודים של העיירה. שם המשפחה זריווי נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, ישראל ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה Zarivi נמצא לרוב בניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בישראל, שם המשפחה זריווי נמצא לרוב בירושלים, בתל אביב ובחיפה. בבריטניה, שם המשפחה זאריווי נמצא לרוב בלונדון, מנצ'סטר וברמינגהם. לפי ההערכה, שם המשפחה זאריבי הובא לארצות הברית על ידי מהגרים יהודים בסוף המאה ה-19. הזרבי הידוע הראשון בארצות הברית היה אדם בשם אברהם זריווי, שהגיע לניו יורק בשנת 1882. אברהם זריווי נולד באוקראינה והיה רב. הוא היה ה-Zarivi הידוע הראשון שהתיישב בארצות הברית. שם המשפחה Zarivi נמצא גם במדינות אחרות, כולל קנדה, אוסטרליה ודרום אפריקה. בקנדה, שם המשפחה Zarivi נמצא לרוב בטורונטו, מונטריאול וונקובר. באוסטרליה, שם המשפחה Zarivi נמצא לרוב בסידני, מלבורן ובריסביין. בדרום אפריקה, שם המשפחה Zarivi נמצא לרוב ביוהנסבורג, קייפטאון ודרבן.

משמעות שם המשפחה זריבי

שם המשפחה זריווי נגזר מהמילה העברית "זריב", שפירושה "לפזר" או "לזלף מים". מקורו של שם המשפחה הוא בעיירה זריב, השוכנת באוקראינה. העיירה נוסדה במאה ה-16 והייתה ביתם של אוכלוסייה יהודית גדולה. שם המשפחה זאריווי אומץ על ידי התושבים היהודים של העיירה. שם המשפחה זריווי נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, ישראל ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה Zarivi נמצא לרוב בניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בישראל, שם המשפחה זריווי נמצא לרוב בירושלים, בתל אביב ובחיפה. בממלכה המאוחדת, שם המשפחה זאריווי נמצא לרוב בלונדון, מנצ'סטר ובברמינגהם. משערים שהמשמעות של שם המשפחה זאריווי קשורה לנוהג היהודי של פיזור מים על הקרקע במהלך טקסים דתיים. הנוהג מקורו ככל הנראה בעיירה זריב, השוכנת באוקראינה. העיירה נוסדה במאה ה-16 והייתה ביתם של אוכלוסייה יהודית גדולה. שם המשפחה זריווי אומץ על ידי תושבי העיירה היהודים.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Zarivi

יש כמה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה Zarivi. אלה כוללים:• אברהם זרבי – רב וזאריבי הידוע הראשון שהתיישב בארצות הברית• דוד זרבי – פוליטיקאי ישראלי• אליהו זרבי – פוליטיקאי ישראלי• יצחק זרבי – פוליטיקאי ישראלי• יצחק זרבי – משורר ישראלי• יצחק זרבי – סופר ישראלי מסקנה שם המשפחה של זריבי הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. היא נגזרת מהמילה העברית "זריב", שפירושה "לפזר" או "לזלף מים". שם המשפחה נמצא במדינות רבות, כולל ארצות הברית, ישראל ובריטניה. לשם המשפחה זריווי יש היסטוריה ארוכה ומעניינת, ומאמינים שמקורו בעיירה זריב, השוכנת באוקראינה. משערים שמשמעות שם המשפחה זריווי קשורה למנהג היהודי של התזת מים על הקרקע במהלך טקסים דתיים. ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה זריבי, ביניהם אברהם זרבי, דוד זרבי, אליהו זרבי, יצחק זרבי ויצחק זרבי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן