דף הבית » מעניין » שם משפחה זיעה: מקור, משמעות והיסטוריה

שם משפחה זיעה: מקור, משמעות והיסטוריה

2023-04-26 11:43:00+02:00

מהו שם המשפחה של זיעה?

שם המשפחה Sweat הוא שם משפחה אנגלי שמקורו בימי הביניים. זה נגזר מהמילה האנגלית העתיקה "swat", שפירושה "להזיע". מאמינים כי שם המשפחה Sweat שימש לראשונה על ידי אנשים שעבדו בתעשיית השיזוף, מכיוון שתהליך שיזוף עורות בעלי חיים דורש הזעה רבה. סבורים כי שם המשפחה Sweat שימש גם אנשים שעבדו בתעשיית הצמר, כיוון שתהליך הקלפה של צמר דורש גם הזעה רבה.

וריאציות של שם המשפחה זיעה

לשם המשפחה Sweat יש וריאציות רבות, כולל Sweatman, Sweatmon, Sweatnam, Sweatney, Sweatwood, Sweatworth ו-Sweatmane. שם המשפחה Sweat מאוית לפעמים גם Sweat, Sweets, Sweatte, Sweatman, Sweatmane, Sweatnam, Sweatney, Sweatwood ו- Sweatworth.

היסטוריה של שם המשפחה זיעה

שם המשפחה Sweat נמצא ברשומות מהמאה ה-12 באנגליה. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה Sweat הוא משנת 1185, כאשר אדם בשם Sweat תועד ב-Pipe Rolls of Essex. שם המשפחה Sweat נמצא גם ברשומות מהמאה ה-13 בסקוטלנד. שם המשפחה Sweat נמצא גם ברשומות מהמאה ה-16 באירלנד.

שם משפחה זיעה באנגליה

שם המשפחה Sweat נמצא לרוב באנגליה, שם מאמינים שמקורו. שם המשפחה Sweat נמצא ברשומות מהמאה ה-12 באנגליה, והוא נמצא לרוב במחוזות אסקס, סאפוק ונורפוק. שם המשפחה Sweat נמצא גם ברשומות מהמאה ה-13 בסקוטלנד.

שם משפחה זיעה באירלנד

שם המשפחה Sweat נמצא גם ברשומות מהמאה ה-16 באירלנד. שם המשפחה זיעה נמצא לרוב במחוזות קורק, גאלווי ודבלין. שם המשפחה Sweat נמצא גם ברשומות מהמאה ה-17 בוויילס.

שם משפחה זיעה בארצות הברית

שם המשפחה Sweat נמצא גם ברשומות מהמאה ה-18 בארצות הברית. שם המשפחה זיעה נמצא לרוב במדינות וירג'יניה, צפון קרולינה ודרום קרוליינה. שם המשפחה זיעה נמצא גם ברשומות מהמאה ה-19 במדינות ג'ורג'יה, אלבמה ומיסיסיפי.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה זיעה

היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה זיעה, ביניהם הפוליטיקאי ועורך הדין האמריקאי ג'ון סווט רוק (1825-1866), הפוליטיקאי ועורך הדין האמריקאי ויליאם סווט (1790-1850), והפוליטיקאי ועורך הדין האמריקאי ויליאם סווט (1790-1850).

סיכום

שם המשפחה Sweat הוא שם משפחה אנגלי שמקורו בימי הביניים. זה נגזר מהמילה האנגלית העתיקה "swat", שפירושה "להזיע". שם המשפחה זיעה נמצא לרוב באנגליה, אירלנד וארצות הברית. היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה זיעה, ביניהם הפוליטיקאי ועורך הדין האמריקאי ג'ון סווט רוק (1825-1866), הפוליטיקאי ועורך הדין האמריקאי ויליאם סווט (1790-1850), והפוליטיקאי ועורך הדין האמריקאי ויליאם סווט (1790-1850). למידע נוסף על שם המשפחה Sweat, מקורו, המשמעות וההיסטוריה שלו, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן