דף הבית » המלצת הצוות » שם משפחה ואגנר – היסטוריה ומשמעות

שם משפחה ואגנר – היסטוריה ומשמעות

2023-04-28 01:18:00+02:00

מקור שם המשפחה ואגנר

שם המשפחה של וגנר הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית הגבוהה הישנה "wagenר", שפירושה "עגלה" או "יוצר עגלות". השם ניתן במקור למי שיצר או נהג בעגלות. מאמינים כי היא נגזרת מהמילה הגרמנית הגבוהה הישנה "וואגן", שפירושה "ללכת" או "לשוטט". זה יכול היה להינתן למישהו שהיה נוסע או נודד. שם המשפחה ואגנר נפוץ ביותר בגרמניה, אוסטריה ושוויץ. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וישראל. בארצות הברית, שם המשפחה ואגנר הוא שם המשפחה ה-514 הנפוץ ביותר, כאשר כ-0.04% מהאוכלוסייה יש שם זה.

וריאציות של שם המשפחה ואגנר

לשם המשפחה של וגנר יש וריאציות רבות, כולל Wagoner, Wagener, Wagenhofer, Wagenknecht, Wagenmann, Wagenknecht, Wagenhofer, Wagenschutz, Wagenschütze, Wagemann, Wagenführer, Wagenschütz ו-Wagemacher.

תפוצה גיאוגרפית של שם המשפחה ואגנר

שם המשפחה ואגנר נפוץ ביותר בגרמניה, שם הוא שם המשפחה ה-11 בשכיחותו. הוא נפוץ גם באוסטריה, שם הוא שם המשפחה ה-15 בשכיחותו, ובשווייץ, שם הוא שם המשפחה ה-28 בשכיחותו. בארצות הברית, שם המשפחה ואגנר הוא שם המשפחה ה-514 הנפוץ ביותר, כאשר כ-0.04% מהאוכלוסייה יש שם זה.

שם משפחה ואגנר בגרמניה

בגרמניה, שם המשפחה של ואגנר הוא שם המשפחה ה-11 בשכיחותו, כאשר לערך 0.3% מהאוכלוסייה יש את השם הזה. הוא נפוץ ביותר במדינות בוואריה, באדן-וירטמברג ונורדריין-וסטפאליה.

שם המשפחה של וגנר באוסטריה

באוסטריה, שם המשפחה של ואגנר הוא שם המשפחה ה-15 בשכיחותו, כאשר לערך 0.2% מהאוכלוסייה יש את השם הזה. הוא נפוץ ביותר במדינות וינה, אוסטריה תחתית ואוסטריה עילית.

שם משפחה ואגנר בשוויץ

בשווייץ, שם המשפחה ואגנר הוא שם המשפחה ה-28 בשכיחותו, כאשר כ-0.1% מהאוכלוסייה יש שם זה. הוא נפוץ ביותר בקנטונים ציריך, ברן ובזל-שטאדט.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ואגנר

היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה של וגנר, כולל המלחין הגרמני ריכרד וגנר, השחקן האמריקאי רוברט וגנר ושחקן הבייסבול האמריקאי דריל וגנר.

טבלה של שם משפחת ואגנר

מדינה דַרגָה אחוז האוכלוסייה
גֶרמָנִיָה ה-11 0.3%
אוֹסְטְרֵיָה ה-15 0.2%
שוויץ ה-28 0.1%
ארצות הברית 514 0.04%

שם המשפחה של וגנר הוא שם משפחה נפוץ במדינות רבות, והוא נשאו על ידי אנשים מפורסמים רבים לאורך ההיסטוריה. זה נגזר מהמילים בגרמנית עתיקה "וואגן" ו"וואגן", שמשמעותן "עגלה" ו"ללכת" או "לשוטט", בהתאמה. הוא נפוץ בעיקר בגרמניה, אוסטריה ושוויץ, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וישראל. אם תרצו ללמוד עוד על שם המשפחה של ואגנר, תוכלו לצפות בסרטון זה ב-YouTube: שם משפחה של ואגנר .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן