דף הבית » TOP10 » שם משפחה הורוזינסקי: סקירה מהירה

שם משפחה הורוזינסקי: סקירה מהירה

שם משפחה הורוזינסקי: סקירה מהירה

מהו מקור שם המשפחה הורוזינסקי?

שם המשפחה הורוזינסקי הוא ממוצא פולני. זה נגזר מהמילה הפולנית "horoz", שפירושה "נץ". שם המשפחה ניתן ככל הנראה לאדם שהיה קשור לנצים בדרך כלשהי, כגון בז או צייד.

מה המשמעות של שם המשפחה הורוזינסקי?

שם המשפחה Horozinski מתורגם מילולית ל"של הנץ". זהו שם משפחה תיאורי שניתן ככל הנראה לאדם שהיה קשור לנצים בדרך כלשהי.

מהי ההיסטוריה של שם המשפחה הורוזינסקי?

מקורו של שם המשפחה הורוזינסקי הוא באזור פולין המכונה גליציה. סביר להניח ששם המשפחה ניתן לאדם שהיה מזוהה עם ניצים בדרך כלשהי, כגון בז או צייד. שם המשפחה הורוזינסקי אינו נפוץ במיוחד, אך ניתן למצוא אותו ברשומות מהמאה ה-16. מאמינים כי שם המשפחה שימש לראשונה על ידי משפחה המתגוררת באזור גליציה.

אנשים בולטים עם שם המשפחה הורוזינסקי

ישנם כמה אנשים בולטים בעלי שם המשפחה הורוזינסקי. אלה כוללים: • מרק הורוזינסקי, שחקן פולני • קריסטינה הורוזינסקה, שחקנית פולניה • קז'ימייז' הורוז'ינסקי, פוליטיקאי פולני • אנדז'יי הורוז'ינסקי, מלחין פולני

השוואה מהירה

מָקוֹר מַשְׁמָעוּת הִיסטוֹרִיָה
פולני של הנץ המאה ה 16

לסיכום, שם המשפחה הורוזינסקי הוא ממקור פולני והוא מתורגם מילולית ל"של הנץ". מאמינים שמקורו באזור גליציה וסביר להניח ששם המשפחה ניתן לאדם שהיה קשור לנצים בדרך כלשהי. ישנם כמה אנשים בולטים בעלי שם המשפחה הורוזינסקי, כולל מרק הורוזינסקי, קריסטינה הורוזינסקה, קז'ימייז' הורוז'ינסקי ואנדרז'י הורוז'ינסקי. למידע נוסף על שם המשפחה Horozinski, אתה יכול לבקר ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן