דף הבית » מגזין » שם משפחה האמל: היסטוריה, מוצא ומשמעות

שם משפחה האמל: היסטוריה, מוצא ומשמעות

שם משפחה האמל: היסטוריה, מוצא ומשמעות

מהו שם המשפחה האמל?

האמל הוא שם משפחה ממוצא צרפתי. זה נגזר מהמילה הצרפתית העתיקה "המל", שפירושה "בית קטן". השם נמצא לרוב בצרפת, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

תולדות שם המשפחה האמל

שם המשפחה האמל קיים מאז המאה ה-13. מאמינים שמקורו באזור נורמנדי, צרפת. השם נרשם לראשונה בשנת 1202, כאשר אדם בשם האמל דה לה היי הוזכר במסמך מהאזור. שם המשפחה האמל התפשט ברחבי צרפת ובסופו של דבר למדינות אחרות. בארצות הברית, המיל המתועד הראשון היה אדם בשם ג'ון האמל, שהגיע לווירג'יניה בשנת 1635. בקנדה, המיל המתועד הראשון היה אדם בשם ז'אן האמל, שהגיע לקוויבק ב-1653.

מקור ומשמעות שם המשפחה האמל

מקור שם המשפחה האמל הוא צרפתי. השם נגזר מהמילה הצרפתית הישנה "האמל", שפירושה "בית קטן". הוא האמין כי השם ניתן למי שגר בבית קטן או קוטג'. המשמעות של שם המשפחה המל היא "בית קטן". זוהי תזכורת לבתים ולקוטג'ים הקטנים שהיו נפוצים באזור נורמנדי, צרפת.

איתור אילן יוחסין משלך של האמל

אם אתה מעוניין להתחקות אחר אילן היוחסין של האמל משלך, ישנם כמה משאבים שיכולים לעזור. הראשון הוא אתר FamilySearch, שהוא אתר גנאלוגיה חינמי המנוהל על ידי כנסיית ישוע המשיח של קדושי אחרון הימים. האתר מכיל מידע רב על שם המשפחה המל, לרבות רישומי לידות, נישואים ופטירות. משאב נוסף הוא עמותת משפחת המל, שהיא עמותה ללא מטרות רווח המוקדשת לחקר ושימור ההיסטוריה של שם המשפחה המל. לעמותה אתר אינטרנט המכיל מידע רב על שם המשפחה המל, לרבות רישומי לידות, נישואים ופטירות.

סיכום

שם המשפחה האמל הוא שם משפחה צרפתי עם היסטוריה ארוכה. זה נגזר מהמילה הצרפתית העתיקה "המל", שפירושה "בית קטן". השם נמצא לרוב בצרפת, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. אם אתה מעוניין להתחקות אחר אילן היוחסין של האמל משלך, ישנם כמה משאבים שיכולים לעזור. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן