דף הבית » מגזין » שם משפחה דרוס: סקירה מקיפה

שם משפחה דרוס: סקירה מקיפה

שם משפחה דרוס: סקירה מקיפה

מהו שם המשפחה דרוס?

שם המשפחה Druce הוא שם משפחה אנגלי, שמקורו במילה האנגלית הישנה "druc", שפירושה "דרואיד". מקורו של שם המשפחה הוא בימי הביניים, כאשר הדרואידים היו חלק בולט בתרבות האנגלית. שם המשפחה עדיין בשימוש כיום, ונמצא במדינות רבות ברחבי העולם.

היסטוריה ומקורו של שם המשפחה דרוס

מקורו של שם המשפחה דרוס הוא בימי הביניים, כאשר הדרואידים היו חלק בולט בתרבות האנגלית. שם המשפחה נגזר מהמילה האנגלית הישנה "druc", שפירושה "דרואיד". ההערכה היא כי שם המשפחה שימש לראשונה על ידי משפחה של דרואידים שחיה באזור אנגליה הידוע כמערב מידלנדס. לפי ההערכה, שם המשפחה דרוס היה בשימוש מאז המאה ה-12, כאשר הוא תועד לראשונה ברשומות של המחוז האנגלי ווסטרשייר. השימוש המתועד המוקדם ביותר בשם המשפחה היה בשנת 1220, כאשר אדם בשם רוברט דרוס תועד כחי בכפר ווטון וואון.

שימוש נוכחי בשם המשפחה Druce

שם המשפחה דרוס עדיין בשימוש כיום, ונמצא במדינות רבות ברחבי העולם. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה וקליפורניה. בבריטניה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות ווסטרשייר, גלוסטרשייר ווורוויקשייר. שם המשפחה דרוס נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כולל קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, דרום אפריקה והודו.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה דרוס

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה דרוס, כולל:

  • סר ג'ון דרוס, פוליטיקאי אנגלי שכיהן כחבר פרלמנט מ-1604 עד 1611.
  • ג'ון דרוס, משורר ומחזאי אנגלי שכתב את המחזה "הטרגדיה של המלך ריצ'רד השלישי".
  • ויליאם דרוס, עורך דין ופוליטיקאי אנגלי שכיהן כחבר פרלמנט מ-1722 עד 1727.
  • הנרי דרוס, בוטנאי ואספן צמחים אנגלי שהיה הראשון לגלות את סוג הצמחים דרוצ'ה .

סיכום

שם המשפחה Druce הוא שם משפחה אנגלי, שמקורו במילה האנגלית הישנה "druc", שפירושה "דרואיד". מקורו של שם המשפחה הוא בימי הביניים, כאשר הדרואידים היו חלק בולט בתרבות האנגלית. שם המשפחה עדיין בשימוש כיום, והוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, בריטניה, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, דרום אפריקה והודו. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה דרוס, כולל סר ג'ון דרוס, ג'ון דרוס, וויליאם דרוס והנרי דרוס.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן