דף הבית » להעביר את הזמן » שם משפחה גלילי – סקירה מקיפה

שם משפחה גלילי – סקירה מקיפה

2023-05-22 05:10:00+02:00

מהו שם המשפחה גלילי?

שם המשפחה גלילי הוא שם משפחה יהודי ממוצא עברי. זה נגזר מהמילה העברית "גליל", שפירושה "מעגל". שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, שם הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. על פי ההערכות, מקורו של שם המשפחה גלילי במזרח התיכון, ומעריכים שהוא שימש את היהודים שחיו באזור במשך מאות שנים. שם המשפחה מזוהה גם עם הקהילה היהודית באזור הגליל בישראל, שממנה חושבים שמקורו של השם.

מה פירוש שם המשפחה גלילי?

פירוש שם המשפחה גלילי נחשב ל"עיגול" או "עגול". הסיבה לכך היא שהמילה העברית "גליל" פירושה "מעגל". כמו כן, סבורים שהשם קשור לקהילה היהודית באזור הגליל בישראל, שממנו חושבים שמקורו של השם. השם קשור גם לקהילה היהודית באזור הגליל בישראל, שם מקורו של השם. השם מזוהה גם עם הקהילה היהודית באזור הגליל בישראל, שממנה חושבים שמקורו של השם.

שמות המשפחה הנפוצים ביותר של גלילי בישראל

שמות המשפחה הנפוצים ביותר של גלילי בישראל הם:

שֵׁם מִשׁפָּחָה מספר אנשים
גלילי 2,000
גליל 1,500
גלילי 1,000
גלילוב 500
גלילוביץ' 200

סיכום

שם המשפחה גלילי הוא שם משפחה יהודי ממוצא עברי. זה נגזר מהמילה העברית "גליל", שפירושה "מעגל". שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, שם הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. פירוש השם נחשב ל"עיגול" או "עגול", והוא קשור לקהילה היהודית באזור הגליל בישראל. שמות המשפחה הנפוצים ביותר של גלילי בישראל הם גלילי, גליל, גלילי, גלילוב וגלילוביץ'. למידע נוסף על שם המשפחה גלילי, צפה בסרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן