דף הבית » מומלץ בהקדם » שם משפחה ג'ינו – מבט מקיף

שם משפחה ג'ינו – מבט מקיף

2023-04-22 00:29:00+02:00

מהו שם המשפחה ג'ינו?

שם המשפחה ג'ינו הוא שם משפחה איטלקי שאומץ על ידי משפחות רבות בישראל. הוא נגזר מהמילה הלטינית "ג'יניוס", שפירושה "אצילי". שם המשפחה ג'ינו נמצא לרוב באזור הצפוני של איטליה, במיוחד בערים מילאנו וטורינו. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של אירופה, כולל צרפת, ספרד ופורטוגל. מקורו של שם המשפחה ג'ינו בימי הביניים, כאשר הוא שימש כתואר אצולה. מאוחר יותר הוא אומץ על ידי משפחות באיטליה ובחלקים אחרים של אירופה. בישראל, שם המשפחה ג'ינו נמצא לרוב בקרב יהודים ספרדים, שהם צאצאים של יהודים שגורשו מספרד ופורטוגל במאה ה-15.

היסטוריה של שם המשפחה ג'ינו

לשם המשפחה ג'ינו יש היסטוריה ארוכה ועשירה. מאמינים שמקורו בימי הביניים, כאשר הוא שימש כתואר אצולה. מאוחר יותר הוא אומץ על ידי משפחות באיטליה ובחלקים אחרים של אירופה. בישראל, שם המשפחה ג'ינו נמצא לרוב בקרב יהודים ספרדים, שהם צאצאים של יהודים שגורשו מספרד ופורטוגל במאה ה-15. שם המשפחה ג'ינו נמצא גם במקומות אחרים בעולם, כולל ארה"ב, קנדה. , ואוסטרליה. בארצות הברית, שם המשפחה ג'ינו נמצא לרוב בקרב איטלקים-אמריקאים. בקנדה, שם המשפחה ג'ינו נמצא לרוב בקרב צרפתים-קנדים. באוסטרליה, שם המשפחה ג'ינו נמצא לרוב בקרב איטלקים-אוסטרלים.

שכיחות שם המשפחה ג'ינו בישראל

שם המשפחה ג'ינו נפוץ למדי בישראל, במיוחד בקרב יהודים ספרדים. על פי מחקר שערכה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בישראל, שם המשפחה ג'ינו הוא שם המשפחה ה-24 בשכיחותו בארץ. ההערכה היא שיש בישראל כ-10,000 אנשים עם שם המשפחה ג'ינו. שם המשפחה ג'ינו נמצא גם במקומות אחרים בעולם, לרבות ארה"ב, קנדה ואוסטרליה. בארצות הברית, שם המשפחה ג'ינו נמצא לרוב בקרב איטלקים-אמריקאים. בקנדה, שם המשפחה ג'ינו נמצא לרוב בקרב צרפתים-קנדים. באוסטרליה, שם המשפחה ג'ינו נמצא לרוב בקרב איטלקים-אוסטרלים.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ג'ינו

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה ג'ינו, כולל:

  • ג'ינו ברטלי – רוכב אופניים איטלקי וזוכה שלוש פעמים בטור דה פראנס
  • ג'ינו קפלטי – שחקן פוטבול אמריקאי וחבר בהיכל התהילה של הכדורגל המקצועני
  • ג'ינו מרצ'טי – שחקן פוטבול אמריקאי וחבר בהיכל התהילה של הכדורגל המקצועני
  • Gino Vannelli – זמר-יוצר קנדי
  • ג'ינו פאולי – זמר-יוצר איטלקי
  • ג'ינו סבריני – צייר איטלקי וחבר מוביל בתנועה הפוטוריסטית

שם משפחה ג'ינו בשפות אחרות

שם המשפחה ג'ינו נמצא גם בשפות אחרות, כולל:

שפה שם משפחה ג'ינו
אִיטַלְקִית ג'ינו
ספרדית ג'ינו
פורטוגזית ג'ינו
צָרְפָתִית גינות
גֶרמָנִיָת ג'ינו

שם המשפחה ג'ינו נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. בארצות הברית, שם המשפחה ג'ינו נמצא לרוב בקרב איטלקים-אמריקאים. בקנדה, שם המשפחה ג'ינו נמצא לרוב בקרב צרפתים-קנדים. באוסטרליה, שם המשפחה ג'ינו נמצא לרוב בקרב איטלקים-אוסטרלים. שם המשפחה ג'ינו נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל אמריקה הלטינית, אסיה ואפריקה. באמריקה הלטינית, שם המשפחה ג'ינו נמצא לרוב בקרב מדינות דוברות ספרדית. באסיה, שם המשפחה ג'ינו נמצא לרוב בקרב מדינות דוברות סינית. באפריקה, שם המשפחה ג'ינו נמצא לרוב בקרב מדינות דוברות צרפתית. שם המשפחה ג'ינו נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל המזרח התיכון, הודו והאיים הקריביים. במזרח התיכון, שם המשפחה ג'ינו נמצא לרוב בקרב מדינות דוברות ערבית. בהודו, שם המשפחה ג'ינו נמצא לרוב בקרב מדינות דוברות הינדי. באיים הקריביים, שם המשפחה ג'ינו נמצא לרוב בקרב מדינות דוברות ספרדית.

סיכום

שם המשפחה ג'ינו הוא שם משפחה איטלקי שאומץ על ידי משפחות רבות בישראל. הוא נגזר מהמילה הלטינית "ג'יניוס", שפירושה "אצילי". שם המשפחה ג'ינו נמצא לרוב באזור הצפוני של איטליה, במיוחד בערים מילאנו וטורינו. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של אירופה, כולל צרפת, ספרד ופורטוגל. שם המשפחה ג'ינו נפוץ למדי בישראל, במיוחד בקרב יהודים ספרדים. על פי מחקר שערכה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בישראל, שם המשפחה ג'ינו הוא שם המשפחה ה-24 בשכיחותו בארץ. ההערכה היא שיש בישראל כ-10,000 אנשים עם שם המשפחה ג'ינו. שם המשפחה ג'ינו נמצא גם בשפות נוספות, כולל איטלקית, ספרדית, פורטוגזית, צרפתית וגרמנית. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, אמריקה הלטינית, אסיה, אפריקה, המזרח התיכון, הודו והאיים הקריביים. לשם המשפחה ג'ינו יש היסטוריה ארוכה ועשירה. מאמינים שמקורו בימי הביניים, כאשר הוא שימש כתואר אצולה. מאוחר יותר הוא אומץ על ידי משפחות באיטליה ובחלקים אחרים של אירופה. כיום, שם המשפחה ג'ינו נמצא לרוב בקרב יהודים ספרדים, איטלקים-אמריקאים, צרפתים-קנדים, איטלקים-אוסטרלים וקבוצות אתניות אחרות ברחבי העולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן