דף הבית » אנציקלופדיה » שם משפחה ג'ורנו: סקירה מקיפה

שם משפחה ג'ורנו: סקירה מקיפה

2023-05-21 09:40:00+02:00

מהו שם המשפחה ג'ורנו?

שם המשפחה ג'ורנו הוא שם משפחה איטלקי, שמקורו במילה הלטינית ל"יום" (diurnus). הוא נמצא לרוב באזורים הדרומיים של איטליה, במיוחד באזורי קמפניה, קלבריה וסיציליה. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

היסטוריה ומקור שם המשפחה ג'ורנו

מקורו של שם המשפחה ג'ורנו הוא באזור קמפניה, איטליה, במהלך ימי הביניים. משערים שזה נגזר מהמילה הלטינית ל"יום" (diurnus). שם המשפחה אומץ ככל הנראה על ידי משפחות שחיו באזור והיו מעורבים בתעשייה החקלאית, שכן המילה "ג'ורנו" קשורה למילה "ג'יאורנטה", שפירושה "יום" באיטלקית. שם המשפחה ג'ורנו נמצא גם ב- מדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, ניו ג'רזי ופנסילבניה.

משמעות שם המשפחה ג'ורנו

שם המשפחה ג'ורנו נגזר מהמילה הלטינית ל"יום" (diurnus). סביר להניח שהוא אומץ על ידי משפחות שחיו באזור והיו מעורבים בתעשייה החקלאית, שכן המילה "ג'ורנו" קשורה למילה "ג'יאורנטה", שפירושה "יום" באיטלקית. שם המשפחה ג'ורנו הוא גם חשבו שאומצה על ידי משפחות שהיו מעורבות בתעשייה הימית, שכן המילה "ג'ורנו" קשורה למילה "ג'יאורנטה", שפירושה "יום" באיטלקית. שם המשפחה יכול היה להיות מאומץ גם על ידי משפחות שהיו מעורבות בצבא, שכן המילה "גיורנו" קשורה למילה "גיאורנטה", שפירושה "יום" באיטלקית.

עובדות על שם המשפחה ג'ורנו

עוּבדָה תיאור
מָקוֹר קמפניה, איטליה
מַשְׁמָעוּת יְוֹם
אזורים פופולריים קמפניה, קלבריה, סיציליה
מדינות פופולריות ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ג'ורנו

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה ג'ורנו, ביניהם המאפיונר האיטלקי-אמריקאי ג'ון גוטי, השחקן והבמאי האיטלקי-אמריקאי ג'ו פשי, והזמר והפזמונאי האיטלקי-אמריקאי טוני בנט.

חפש ביוטיוב את שם המשפחה ג'ורנו

למידע נוסף על שם המשפחה ג'ורנו, ניתן לחפש סרטונים ביוטיוב על ידי לחיצה כאן .

סיכום

שם המשפחה ג'ורנו הוא שם משפחה איטלקי, שמקורו במילה הלטינית ל"יום" (diurnus). הוא נמצא לרוב באזורים הדרומיים של איטליה, במיוחד באזורי קמפניה, קלבריה וסיציליה. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. על פי החשיבה, שם המשפחה ג'ורנו אומץ על ידי משפחות שהתגוררו באזור והיו מעורבים בתעשייה החקלאית, שכן המילה "ג'ורנו" קשורה למילה "ג'ורנוטה", שפירושה "יום" באיטלקית. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה ג'ורנו, ביניהם המאפיונר האיטלקי-אמריקאי ג'ון גוטי, השחקן והבמאי האיטלקי-אמריקאי ג'ו פשי, והזמר והפזמונאי האיטלקי-אמריקאי טוני בנט. למידע נוסף על שם המשפחה ג'ורנו, ניתן לחפש סרטונים ביוטיוב על ידי לחיצה כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן