דף הבית » מעניין » שם משפחה גורנו – היסטוריה קצרה

שם משפחה גורנו – היסטוריה קצרה

שם משפחה גורנו – היסטוריה קצרה

מהו שם המשפחה גורנו?

שם המשפחה גורנו הוא שם משפחה שעבר בדורות. מאמינים שמקורו באיטליה, אם כי מקורו המדויק אינו ידוע. שם המשפחה גורנו נמצא לרוב באיטליה, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

מקורות שם המשפחה גורנו

מקורו של שם המשפחה גורנו הוא באיטליה, אם כי מקורו המדויק אינו ידוע. מאמינים שזה נגזר מהמילה האיטלקית "גורנו", שפירושה "הר". מכאן עולה כי ייתכן שמקורה של משפחת גורנו באזורים ההרריים של איטליה.

הפצת שם המשפחה גורנו

שם המשפחה גורנו התפשט ברחבי העולם במשך מאות שנים. הוא נמצא לרוב באיטליה, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה גורנו נמצא לרוב במדינות ניו יורק, ניו ג'רזי ופנסילבניה.

אנשים בולטים עם שם המשפחה גורנו

יש הרבה אנשים בולטים שיש להם את שם המשפחה גורנו. אלו כוללים:

  • ג'וזפה גורנו, צייר איטלקי
  • פייטרו גורנו, פסל איטלקי
  • וינצ'נזו גורנו, מלחין איטלקי
  • ג'ובאני גורנו, אדריכל איטלקי
  • ג'וזף גורנו, עורך דין ופוליטיקאי אמריקאי
  • ג'ון גורנו, שחקן אמריקאי

שם משפחה גורנו היום

כיום, שם המשפחה גורנו עדיין נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. הוא נמצא לרוב באיטליה, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. שם המשפחה גורנו הוא עדיין שם פופולרי באיטליה, והוא גם הופך פופולרי יותר ויותר במדינות אחרות.

סיכום

שם המשפחה גורנו הוא שם משפחה שעבר בדורות. מאמינים שמקורו באיטליה, אם כי מקורו המדויק אינו ידוע. שם המשפחה גורנו נמצא לרוב באיטליה, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. ישנם אנשים בולטים רבים בעלי שם המשפחה גורנו, כולל ג'וזפה גורנו, פייטרו גורנו, וינצ'נזו גורנו, ג'ובאני גורנו, ג'וזף גורנו וג'ון גורנו. כיום, שם המשפחה גורנו עדיין נמצא במדינות רבות ברחבי העולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן