דף הבית » המלצת הצוות » שם משפחה ג'ונסון: סקירה מקיפה

שם משפחה ג'ונסון: סקירה מקיפה

שם משפחה ג'ונסון: סקירה מקיפה

שם משפחה ג'ונסון: סקירה מקיפה

שם המשפחה ג'ונסון הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר בעולם, כאשר על פי ההערכות 2.8 מיליון איש בארצות הברית בלבד נושאים את השם. זהו גם אחד משמות המשפחה העתיקים ביותר, עם תיעוד של השימוש בו עוד מהמאה ה-12. מקור השם אינו ברור, אך מאמינים שהוא ממוצא אנגלי או סקנדינבי.

היסטוריה של שם המשפחה ג'ונסון

מקורו של שם המשפחה ג'ונסון הוא באנגליה או בסקנדינביה במאה ה-12. הוא נגזר מהשם הפרטי יוחנן, שנגזר מהשם העברי יוחנן, שפירושו "אלוהים הוא חסד". שם המשפחה תועד לראשונה באנגליה בשנת 1208, כאשר אחד ויליאם ג'ונסון תועד ב-Pipe Rolls of Norfolk. שם המשפחה התפשט ברחבי אנגליה ובסופו של דבר למקומות אחרים בעולם. בארצות הברית, שם המשפחה תועד לראשונה בשנת 1635, כאשר אחד תומס ג'ונסון הגיע למושבת מפרץ מסצ'וסטס. שם המשפחה התפשט מאז ברחבי ארצות הברית, וכיום הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר במדינה.

מקור שם המשפחה ג'ונסון

מקורו של שם המשפחה ג'ונסון אינו ברור, אך מאמינים שהוא ממוצא אנגלי או סקנדינבי. הוא נגזר מהשם הפרטי יוחנן, שנגזר מהשם העברי יוחנן, שפירושו "אלוהים הוא חסד". שם המשפחה נמצא גם במקומות אחרים בעולם, כולל סקוטלנד, אירלנד, גרמניה וסקנדינביה. בסקוטלנד, שם המשפחה נגזר מה-MacSeain הגאלית, שפירושו "בנו של ג'ון". באירלנד, שם המשפחה נגזר מ-MacShane הגאלית, כלומר "בנו של ג'ון". בגרמניה, שם המשפחה נגזר מהגרמנית יוהן, שפירושה "אלוהים הוא חסד".

השימוש הנוכחי בשם המשפחה ג'ונסון

שם המשפחה ג'ונסון הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר בעולם, כאשר על פי ההערכות 2.8 מיליון איש בארצות הברית בלבד נושאים את השם. זהו גם אחד משמות המשפחה העתיקים ביותר, עם תיעוד של השימוש בו עוד מהמאה ה-12. שם המשפחה נמצא גם במקומות אחרים בעולם, כולל סקוטלנד, אירלנד, גרמניה וסקנדינביה. בסקוטלנד, שם המשפחה נגזר מה-MacSeain הגאלית, שפירושו "בנו של ג'ון". באירלנד, שם המשפחה נגזר מ-MacShane הגאלית, כלומר "בנו של ג'ון". בגרמניה, שם המשפחה נגזר מהגרמנית יוהן, שפירושה "אלוהים הוא חסד". שם המשפחה ג'ונסון נמצא גם במקומות אחרים בעולם, כולל קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. בקנדה, שם המשפחה נגזר מהז'אן הצרפתית, כלומר "אלוהים הוא חסד". באוסטרליה, שם המשפחה נגזר מהאירית MacShane, כלומר "בנו של ג'ון". בניו זילנד, שם המשפחה נגזר מהמאורי טוהונגה, כלומר "כומר".

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ג'ונסון

היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ג'ונסון, כולל נשיא ארה"ב אנדרו ג'ונסון, ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון והשחקן האמריקאי דוויין ג'ונסון. אנשים מפורסמים נוספים בעלי שם המשפחה ג'ונסון כוללים את הזמר והיוצר האמריקאי ג'ק ג'ונסון, השחקן האמריקאי דון ג'ונסון ושחקן הכדורסל האמריקאי מג'יק ג'ונסון.

סיכום

שם המשפחה ג'ונסון הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר בעולם, כאשר על פי ההערכות 2.8 מיליון איש בארצות הברית בלבד נושאים את השם. זהו גם אחד משמות המשפחה העתיקים ביותר, עם תיעוד של השימוש בו עוד מהמאה ה-12. מקור השם אינו ברור, אך מאמינים שהוא ממוצא אנגלי או סקנדינבי. שם המשפחה התפשט ברחבי העולם, והוא נמצא כיום במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ג'ונסון, כולל נשיא ארה"ב אנדרו ג'ונסון, ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון והשחקן האמריקאי דוויין ג'ונסון. למידע נוסף על שם המשפחה ג'ונסון, עיין בסרטון YouTube זה .

סיכום

שם המשפחה ג'ונסון הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר בעולם, כאשר על פי ההערכות 2.8 מיליון איש בארצות הברית בלבד נושאים את השם. מאמינים שהוא ממוצא אנגלי או סקנדינבי, והוא נמצא במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ג'ונסון, כולל נשיא ארה"ב אנדרו ג'ונסון, ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון והשחקן האמריקאי דוויין ג'ונסון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן