דף הבית » מגזין » שם משפחה גולדפרב: סקירה מקיפה

שם משפחה גולדפרב: סקירה מקיפה

שם משפחה גולדפרב: סקירה מקיפה

מהו שם המשפחה של גולדפרב?

שם המשפחה גולדפרב הוא שם משפחה יהודי שמקורו במילה הגרמנית "זהב" ומהמילה ביידיש "פארב", שפירושה "צבע". מקורו של השם הוא מימי הביניים, כאשר יהודים חיו בגרמניה ובחלקים אחרים באירופה. נהוג לחשוב שהשם ניתן למי שעסקו בצביעה ובצביעת בדים.

מקור שם המשפחה גולדפרב

מקורו של שם המשפחה גולדפרב בימי הביניים, כאשר יהודים חיו בגרמניה ובחלקים אחרים באירופה. נהוג לחשוב שהשם ניתן למי שעסקו בצביעה ובצביעת בדים. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו אוסטריה, הונגריה ופולין.

משמעות שם המשפחה גולדפרב

שם המשפחה גולדפרב נגזר מהמילה הגרמנית "זהב" ומהמילה ביידיש "פארב", שפירושה "צבע". נהוג לחשוב שהשם ניתן למי שעסקו בצביעה ובצביעת בדים. כמו כן, סבורים כי השם ניתן למי שעסקו במקצוע הצורפות.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה גולדפרב

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה גולדפרב, כולל:

  • דיוויד גולדפרב – מעצב משחקי וידאו שוודי
  • אלי גולדפרב – שחקן וקומיקאי אמריקאי
  • מקס גולדפרב – מפיק סרטים אמריקאי
  • מילטון גולדפרב – עורך דין ופוליטיקאי אמריקאי
  • נורמן גולדפרב – איש עסקים ופילנתרופ אמריקאי

שם משפחה גולדפרב בארצות אחרות

שם המשפחה גולדפרב נמצא גם במדינות אחרות, כמו אוסטריה, הונגריה ופולין. באוסטריה, שם המשפחה גולדפרב מאוית "גולדפרב", ואילו בהונגריה הוא מאוית "גולדפרב". בפולין, שם המשפחה גולדפרב מאוית "גולדפרב" או "גולדפרב".

סיכום

שם המשפחה גולדפרב הוא שם משפחה יהודי שמקורו במילה הגרמנית "זהב" ומהמילה ביידיש "פארב", שפירושה "צבע". מקורו של השם הוא מימי הביניים, כאשר יהודים חיו בגרמניה ובחלקים אחרים באירופה. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו אוסטריה, הונגריה ופולין. יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה גולדפרב, כולל דיוויד גולדפרב, אלי גולדפרב, מקס גולדפרב, מילטון גולדפרב ונורמן גולדפרב. למידע נוסף על שם המשפחה גולדפרב, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן