דף הבית » טופ 100 » שם משפחה גבריאל: מבט מקיף על מקורו ומשמעותו

שם משפחה גבריאל: מבט מקיף על מקורו ומשמעותו

שם משפחה גבריאל: מבט מקיף על מקורו ומשמעותו

מה המקור והמשמעות של שם המשפחה גבריאל?

שם המשפחה גבריאל הוא ממקור עברי והוא נגזר מהשם העברי גבריאל שפירושו "אלוהים הוא כוחי". השם נגזר מהמילים העבריות gavri, שמשמעותן "אלוהים", ו-el, שמשמעותה "כוח". השם נמצא גם בתנ"ך, שם הוא משמש להתייחסות למלאך המלאך גבריאל. שם המשפחה גבריאל נמצא במדינות ותרבויות רבות ברחבי העולם. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב בקרב אנשים ממוצא היספני ופורטוגלי. בבריטניה, שם המשפחה נמצא לרוב בקרב אנשים ממוצא אירי וסקוטי. בצרפת, שם המשפחה נמצא לרוב בקרב אנשים ממוצא צרפתי וספרד. בגרמניה, שם המשפחה נמצא לרוב בקרב אנשים ממוצא גרמני ופולני.

כיצד משמש שם המשפחה גבריאל ברחבי העולם?

שם המשפחה גבריאל נמצא בשימוש במדינות ותרבויות רבות ברחבי העולם. בארצות הברית, שם המשפחה משמש לרוב כשם פרטי. בבריטניה, שם המשפחה משמש לרוב כשם אמצעי. בצרפת, שם המשפחה משמש לרוב כשם משפחה. בגרמניה, שם המשפחה משמש לרוב כשם אמצעי. בארצות הברית, שם המשפחה גבריאל מקושר לרוב עם המלאך גבריאל. השם קשור גם לדמותו המקראית של גבריאל, הידוע בתפקידו בבשורה. השם מזוהה גם עם המלאך גבריאל, הידוע בתפקידו בספר דניאל. בבריטניה, שם המשפחה גבריאל מקושר לרוב עם הקדוש האירי, גבריאל הקדוש. השם קשור גם לדמותו המקראית של גבריאל, הידוע בתפקידו בבשורה. השם מזוהה גם עם המלאך גבריאל, אשר ידוע בתפקידו בספר דניאל. בצרפת, שם המשפחה גבריאל מקושר לרוב עם הקדוש הצרפתי, גבריאל הקדוש. השם קשור גם לדמותו המקראית של גבריאל, הידוע בתפקידו בבשורה. השם מזוהה גם עם המלאך גבריאל, אשר ידוע בתפקידו בספר דניאל. בגרמניה, שם המשפחה גבריאל מקושר לרוב עם הקדוש הגרמני, גבריאל הקדוש. השם קשור גם לדמותו המקראית של גבריאל, הידוע בתפקידו בבשורה. השם קשור גם למלאך גבריאל, הידוע בתפקידו בספר דניאל.

הפופולריות של שם המשפחה גבריאל

שם המשפחה גבריאל הוא שם פופולרי במדינות ותרבויות רבות ברחבי העולם. בארצות הברית, השם מדורג כשם המשפחה ה-545 הפופולרי ביותר. בבריטניה, השם מדורג כשם המשפחה ה-1,845 הפופולרי ביותר. בצרפת, השם מדורג כשם המשפחה ה-1,845 הפופולרי ביותר. בגרמניה, השם מדורג כשם המשפחה ה-1,845 הפופולרי ביותר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה גבריאל

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה גבריאל. כמה מהאנשים המפורסמים ביותר עם שם המשפחה גבריאל כוללים את השחקן האמריקאי, גבריאל בירן; הזמר האמריקאי, גבריאל איגלסיאס; השחקנית האמריקאית, גבריאל יוניון; הזמרת האמריקאית, גבריאל אפלין; והשחקן האמריקאי, גבריאל מאכט.

סיכום

שם המשפחה גבריאל הוא ממקור עברי והוא נגזר מהשם העברי גבריאל שפירושו "אלוהים הוא כוחי". השם נמצא במדינות ותרבויות רבות ברחבי העולם והוא מקושר לרוב עם המלאך גבריאל. שם המשפחה הוא שם פופולרי במדינות ותרבויות רבות ברחבי העולם ומזוהה עם אנשים מפורסמים רבים, ביניהם השחקן האמריקאי, גבריאל בירן; הזמר האמריקאי, גבריאל איגלסיאס; השחקנית האמריקאית, גבריאל יוניון; הזמרת האמריקאית, גבריאל אפלין; והשחקן האמריקאי, גבריאל מאכט. כדי ללמוד עוד על המקור והמשמעות של שם המשפחה גבריאל, אתה יכול לצפות בסרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן