דף הבית » טופ 100 » שם משפחה ברסקה – סקירה מקיפה

שם משפחה ברסקה – סקירה מקיפה

2023-04-21 13:18:00+02:00

מקור שם המשפחה ברסקה

שם המשפחה ברסקה הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. זה נגזר מהמילה העברית "ברים" שפירושה "בן של". מקורו של שם המשפחה הוא באזור פולין של היום, שם הוא תועד לראשונה במאה ה-16. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות כמו גרמניה, אוסטריה וארה"ב. שם המשפחה ברסקה נמצא לרוב בקהילה היהודית, אם כי הוא נמצא גם בקרב לא-יהודים. מאמינים כי שם המשפחה אומץ על ידי יהודים שנאלצו להתנצר במהלך האינקוויזיציה. שם המשפחה נמצא גם בקרב לא-יהודים שאימצו את השם כתוצאה מנישואי תערובת. שם המשפחה ברסקה נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארה"ב, שם מאמינים שהוא אומץ על ידי מהגרים יהודים שברחו רדיפה באירופה. שם המשפחה נמצא גם בקנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

משמעות שם המשפחה בארסקה

שם המשפחה ברסקה נגזר מהמילה העברית "ברים", שפירושה "בן של". מקורו של שם המשפחה הוא באזור פולין של היום, שם הוא תועד לראשונה במאה ה-16. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות כמו גרמניה, אוסטריה וארה"ב. משמעותו של שם המשפחה ברסקה נגזרת מן המילה העברית "בר", שפירושה "בן". על פי ההערכות, שם המשפחה אומץ על ידי יהודים שנאלצו להתנצר במהלך האינקוויזיציה. שם המשפחה נמצא גם בקרב לא-יהודים שאימצו את השם כתוצאה מנישואי תערובת. שם המשפחה ברסקה נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארה"ב, שם מאמינים שהוא אומץ על ידי מהגרים יהודים שברחו רדיפה באירופה. שם המשפחה נמצא גם בקנדה, אוסטרליה וניו זילנד. משערים שהמשמעות של שם המשפחה ברסקה נגזרת מהמילה העברית "בר", שפירושה "בן". על פי ההערכות, שם המשפחה אומץ על ידי יהודים שנאלצו להתנצר במהלך האינקוויזיציה. שם המשפחה נמצא גם בקרב לא-יהודים שאימצו את השם כתוצאה מנישואי תערובת. שם המשפחה ברסקה נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארה"ב, שם מאמינים שהוא אומץ על ידי מהגרים יהודים שברחו רדיפה באירופה. שם המשפחה נמצא גם בקנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ברסקה

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה ברסקה, ביניהם: • אברהם ברסקה (1887-1944), עורך דין ופוליטיקאי יהודי-פולני • דוד ברסקה (1909-1944), עורך דין ופוליטיקאי יהודי-פולני• אליעזר ברסקה (1890-1944), עורך דין ופוליטיקאי יהודי-פולני• יעקב ברסקה (1890-1944), עורך דין ופוליטיקאי יהודי-פולני• יוסף ברסקה (1890-1944), עורך דין ופוליטיקאי יהודי-פולני• מרדכי ברסקה (1890) -1944), עורך דין ופוליטיקאי יהודי-פולני• שלמה ברסקה (1890-1944), עורך דין ופוליטיקאי יהודי-פולני. שם המשפחה ברסקה נמצא גם בקרב לא-יהודים שאימצו את השם כתוצאה מנישואי תערובת. לדוגמה, השחקן והקומיקאי האמריקאי, אדם סנדלר, הוא ממוצא יהודי ומאמינים שאימץ את שם המשפחה ברסקה כתוצאה מנישואי תערובת.

סיכום

שם המשפחה ברסקה הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. זה נגזר מהמילה העברית "ברים" שפירושה "בן של". מקורו של שם המשפחה הוא באזור פולין של היום, שם הוא תועד לראשונה במאה ה-16. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות כמו גרמניה, אוסטריה וארצות הברית. משערים שמשמעות שם המשפחה ברסקה נגזרת מהמילה העברית "בר", שפירושה "בן". על פי ההערכות, שם המשפחה אומץ על ידי יהודים שנאלצו להתנצר במהלך האינקוויזיציה. שם המשפחה נמצא גם בקרב לא-יהודים שאימצו את השם כתוצאה מנישואי תערובת. שם המשפחה ברסקה נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארה"ב, שם מאמינים שהוא אומץ על ידי מהגרים יהודים שברחו רדיפה באירופה. שם המשפחה נמצא גם בקנדה, אוסטרליה וניו זילנד. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה ברסקה, ביניהם אברהם ברסקה הנ"ל, דוד ברסקה, אליעזר ברסקה, יעקב ברסקה, יוסף ברסקה, מרדכי ברסקה ושלמה ברסקה. השחקן והקומיקאי האמריקאי, אדם סנדלר, הוא ממוצא יהודי ומאמינים שאימץ את שם המשפחה ברסקה כתוצאה מנישואי תערובת. לסיכום, שם המשפחה ברסקה הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. זה נגזר מהמילה העברית "ברים" שפירושה "בן של". מקורו של שם המשפחה הוא באזור פולין של היום, שם הוא תועד לראשונה במאה ה-16. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות כמו גרמניה, אוסטריה וארצות הברית. משערים שמשמעות שם המשפחה ברסקה נגזרת מהמילה העברית "בר", שפירושה "בן". על פי ההערכות, שם המשפחה אומץ על ידי יהודים שנאלצו להתנצר במהלך האינקוויזיציה. שם המשפחה נמצא גם בקרב לא יהודים שאימצו את השם כתוצאה מנישואי תערובת. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה ברסקה, ביניהם אברהם ברסקה, דוד ברסקה, אליעזר ברסקה, יעקב ברסקה, יוסף ברסקה, מרדכי ברסקה, ושלמה ברסקה. השחקן והקומיקאי האמריקאי, אדם סנדלר, הוא ממוצא יהודי ומאמינים שאימץ את שם המשפחה ברסקה כתוצאה מנישואי תערובת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן