דף הבית » TOP10 » שם משפחה בק – היסטוריה, מקור ומשמעות

שם משפחה בק – היסטוריה, מקור ומשמעות

2023-04-21 04:43:00+02:00

היסטוריה של שם המשפחה בק

שם המשפחה בק הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית התיכונה "becke" שפירושה "נחל". מקורו של שם המשפחה בק הוא באזור הריין בגרמניה, שם הוא נמצא לראשונה בימי הביניים המוקדמים. משפחת בק הייתה בולטת באזור ונודעת בעושרה ובהשפעתה. משפחת בק הייתה ידועה גם בכושרה הצבאי ורבים מבני המשפחה שירתו בצבא הגרמני במהלך ימי הביניים. משפחת בק הייתה ידועה גם במסירותה הדתית ורבים מבני המשפחה היו חברים בולטים בכנסייה הקתולית. משפחת בק התפשטה ברחבי אירופה במהלך ימי הביניים ובסופו של דבר עשתה את דרכה לארצות הברית. משפחת בק הגיעה לראשונה לארצות הברית בתחילת המאה ה-17 והתיישבה בפנסילבניה. משפחת בק התפשטה מאז ברחבי ארצות הברית ונמצאת כעת בכל חמישים המדינות.

מקור ומשמעות שם המשפחה בק

שם המשפחה בק נגזר מהמילה הגרמנית הגבוהה התיכונה "becke" שפירושה "נחל". מקורו של שם המשפחה בק הוא באזור הריין בגרמניה, שם הוא נמצא לראשונה בימי הביניים המוקדמים. משפחת בק הייתה בולטת באזור ונודעת בעושרה ובהשפעתה. משפחת בק הייתה ידועה גם בכושרה הצבאי ורבים מבני המשפחה שירתו בצבא הגרמני במהלך ימי הביניים. משפחת בק הייתה ידועה גם במסירותה הדתית ורבים מבני המשפחה היו חברים בולטים בכנסייה הקתולית. משפחת בק התפשטה ברחבי אירופה במהלך ימי הביניים ובסופו של דבר עשתה את דרכה לארצות הברית. משפחת בק הגיעה לראשונה לארצות הברית בתחילת המאה ה-17 והתיישבה בפנסילבניה. משפחת בק התפשטה מאז ברחבי ארצות הברית ונמצאת כעת בכל חמישים המדינות. מקורו של שם המשפחה בק הוא מהמילה הגרמנית הגבוהה התיכונה "becke" שפירושה "נחל". מקורו של שם המשפחה בק הוא באזור הריין בגרמניה, שם הוא נמצא לראשונה בימי הביניים המוקדמים. משפחת בק הייתה בולטת באזור ונודעת בעושרה ובהשפעתה. משפחת בק הייתה ידועה גם בכושרה הצבאי ורבים מבני המשפחה שירתו בצבא הגרמני במהלך ימי הביניים. משפחת בק הייתה ידועה גם במסירותה הדתית ורבים מבני המשפחה היו חברים בולטים בכנסייה הקתולית.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בק

היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בק לאורך ההיסטוריה. כמה מהאנשים הבולטים ביותר עם שם המשפחה בק כוללים: • דיוויד בק, שחקן פוטבול אמריקאי • גלן בק, מנחה רדיו וטלוויזיה אמריקאי • ג'ף בק, גיטריסט רוק אנגלי • ג'וליה בק, פעילה אמריקאית • קארל בק, פוליטיקאי גרמני • לודוויג בק, גנרל גרמני • מקס בק, צייר גרמני • רודולף בק, מהנדס גרמני • סמואל בק, פוליטיקאי אמריקאי • סנדי בק, זמרת אמריקאית • וויליאם בק, שחקן אמריקאי

שם משפחה בק בישראל

שם המשפחה בק אינו נפוץ במיוחד בישראל, אך ישנם אנשים עם שם המשפחה בק המתגוררים בארץ. משפחת בק הגיעה לישראל לראשונה בתחילת שנות ה-1900 והתיישבה בעיר תל אביב. משפחת בק התפשטה מאז ברחבי הארץ ונמצאת כיום בכל הערים הגדולות בישראל. משפחת בק בישראל ידועה במסירותה הדתית ורבים מבני המשפחה הם בני דת יהודים בולטים. משפחת בק ידועה גם בפעילותה הפילנתרופית ורבים מבני המשפחה עוסקים בארגוני צדקה בישראל.

טבלת שם משפחה בק

שֵׁם מדינה מִקצוֹעַ
דיוויד בק ארצות הברית שחקן כדורגל
גלן בק ארצות הברית מנחה רדיו וטלוויזיה
ג'ף בק אַנְגלִיָה גיטריסט רוק
ג'וליה בק ארצות הברית אקטיביסט
קארל בק גֶרמָנִיָה פּוֹלִיטִיקָאִי
לודוויג בק גֶרמָנִיָה כללי
מקס בק גֶרמָנִיָה צייר
רודולף בק גֶרמָנִיָה מהנדס
סמואל בק ארצות הברית פּוֹלִיטִיקָאִי
סנדי בק ארצות הברית זמר
וויליאם בק ארצות הברית שַׂחְקָן

שם המשפחה בק הוא שם גאה ועתיק שקיים כבר מאות שנים. זהו שם שנקשר לעושר, השפעה, כושר צבאי, דבקות דתית ופילנתרופיה. משפחת בק התפשטה ברחבי העולם ונמצאת כיום בכל חמישים המדינות בארצות הברית ובמדינות רבות ברחבי העולם. משפחת בק היא משפחה גאה ואצילה שהשפיעה לאורך זמן על העולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן