דף הבית » TOP10 » שם משפחה בן שטרית: מבט על חייו של פוליטיקאי ישראלי

שם משפחה בן שטרית: מבט על חייו של פוליטיקאי ישראלי

שם משפחה בן שטרית: מבט על חייו של פוליטיקאי ישראלי

מיהו שם המשפחה בן שטרית?

שם המשפחה בן שטרית הוא פוליטיקאי ישראלי שכיהן בתפקידים שונים בממשלת ישראל. הוא חבר במפלגת הליכוד ושימש בתפקידי שר האוצר, שר הפנים ושר החינוך. הוא מכהן גם כחבר כנסת, הפרלמנט הישראלי, משנת 2009. בן שטרית, יליד ירושלים בשנת 1957, הוא בוגר האוניברסיטה העברית בירושלים. הוא בעל תואר בכלכלה ועבד במגזר הפרטי לפני שנכנס לפוליטיקה. הוא חבר במפלגת הליכוד משנת 1988 ומילא תפקידים שונים במפלגה, ביניהם יו"ר מרכז הליכוד.

הקריירה הפוליטית של בן שטרית

הקריירה הפוליטית של בן שטרית החלה ב-1988 כשנבחר לכנסת. כיהן כחבר כנסת עד שנת 2009, אז מונה לשר האוצר. בתפקיד זה היה אחראי על כלכלת ישראל ונזקף לזכותו בסיוע לצמצום הגירעון התקציבי ויצירת צמיחה כלכלית. בשנת 2013 מונה בן שטרית לשר הפנים, תפקיד בו כיהן עד 2015. בתפקיד זה היה אחראי על פיקוח על מדיניות ההגירה של המדינה וזכה לזכותו בסיוע לצמצום ההגירה הבלתי חוקית. כמו כן פעל לשיפור התשתיות והשירותים הציבוריים בארץ. בשנת 2015 מונה בן שטרית לשר החינוך. בתפקיד זה היה אחראי על הפיקוח על מערכת החינוך בארץ וזוכה כסיוע לשיפור איכות החינוך בישראל. הוא גם פעל להגברת הגישה להשכלה גבוהה ולהפחתת עלות שכר הלימוד.

השקפותיו הפוליטיות של בן שטרית

בן שטרית הוא חבר מפלגת הליכוד ונחשב לפוליטיקאי ימני. הוא תומך חזק בתהליך השלום הישראלי-פלסטיני והיה תומך קולני בפתרון שתי המדינות. הוא גם תומך נלהב של צבא ההגנה הישראלי והיה תומך קולני להגדלת הוצאות הביטחון.

תפקידו של בן שטרית במפלגת הליכוד

בן שטרית חבר במפלגת הליכוד משנת 1988 ומילא תפקידים שונים במפלגה, ביניהם יו"ר מרכז הליכוד. הוא תומך נלהב של מנהיג המפלגה, ראש הממשלה בנימין נתניהו, והיה תומך קולני במדיניות המפלגה.

תפקידו של בן שטרית בממשלת ישראל

בן שטרית מילא תפקידים שונים בממשלת ישראל, ביניהם שר האוצר, שר הפנים ושר החינוך. בכל אחד מתפקידים אלה, הוא זכה לסיוע בשיפור הכלכלה, התשתיות ומערכת החינוך של המדינה. הוא גם היה תומך קולני לתהליך השלום הישראלי-פלסטיני ולהגדלת הוצאות הביטחון.

מורשת בן שטרית

לבן שטרית הייתה קריירה ארוכה ומצליחה בפוליטיקה הישראלית. הוא זכה לסיוע בשיפור הכלכלה, התשתיות ומערכת החינוך של המדינה. הוא גם היה תומך קולני לתהליך השלום הישראלי-פלסטיני ולהגדלת הוצאות הביטחון. מורשתו תיזכר לשנים הבאות.

סיכום

שם המשפחה בן שטרית הוא פוליטיקאי ישראלי שכיהן בתפקידים שונים בממשלת ישראל. הוא חבר במפלגת הליכוד ושימש בתפקידי שר האוצר, שר הפנים ושר החינוך. הוא גם היה תומך קולני לתהליך השלום הישראלי-פלסטיני ולהגדלת הוצאות הביטחון. מורשתו תיזכר לשנים הבאות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן