דף הבית » טופ 100 » שם משפחה בן סימון: מבט אל ההיסטוריה והמשמעות של השם

שם משפחה בן סימון: מבט אל ההיסטוריה והמשמעות של השם

2023-05-20 17:22:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה בן סימון?

שם המשפחה בן סימון הוא שם פטרוני, הנגזר מהשם העברי סימון. זהו שילוב של המילים העבריות בן, שמשמעותן "בן", ושמעון, שהוא צורה של השם שמעון, שפירושו "שומע". שם המשפחה בן סימון מתורגם אפוא כ"בן שמעון".

מקור שם המשפחה בן סימון

שם המשפחה בן סימון הוא ממקור עברי ונמצא במדינות רבות בעולם, כולל ישראל, ארצות הברית ובריטניה. הוא נפוץ ביותר בישראל, שם הוא שם המשפחה הרביעי בפופולרי ביותר.

וריאציות של שם המשפחה בן סימון

לשם המשפחה בן סימון יש כמה וריאציות, ביניהן בן סימון, בן סימן, בן שמחון, בן סימנוב ובן סימנוביץ'.

הפופולריות של שם המשפחה בן סימון בישראל

שם המשפחה בן סימון הוא שם המשפחה הרביעי הכי פופולרי בישראל, עם למעלה מ-100,000 איש הנושאים את השם. הוא נפוץ במיוחד באזור הצפוני של המדינה, שם הוא שם המשפחה השני הפופולרי ביותר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בן סימון

ישנם אנשים מפורסמים רבים הנושאים את שם המשפחה בן סימון, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, נשיא ישראל ראובן ריבלין, והזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל.

סיכום

שם המשפחה בן סימון הוא שם פטרונימי שנגזר מהשם העברי סימון. הוא נפוץ ביותר בישראל, שם הוא שם המשפחה הרביעי בפופולרי ביותר. וריאציות של השם כוללות את בן סימון, בן סימן, בן שמחון, בן סימנוב ובן סימנוביץ'. אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה בן סימון כוללים את ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, נשיא ישראל ראובן ריבלין, והזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל.

למידע נוסף על שם המשפחה בן סימון

למידע נוסף על שם המשפחה בן סימון, עיין במשאבים הבאים:

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן