דף הבית » מומלץ בהקדם » שם משפחה במערה: מדריך מקיף

שם משפחה במערה: מדריך מקיף

2023-04-23 05:04:00+02:00

מהו שם המשפחה של המערה?

שם המשפחה גרוטו הוא שם משפחה ממוצא איטלקי. זה נגזר מהמילה הלטינית "grotte", שפירושה "מערה". מקורו של השם הוא באזור טוסקנה, איטליה. זהו שם משפחה נדיר יחסית, אך הוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם.

היסטוריה של שם המשפחה במערה

מקורו של שם המשפחה גרוטו הוא באזור טוסקנה, איטליה. משערים שזה נגזר מהמילה הלטינית "grotte", שפירושה "מערה". ההערכה היא שהשם ניתן לאנשים שחיו במערות או בקרבתן. שם המשפחה גרוטו נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד וישראל. בארצות הברית, שם המשפחה גרוטו נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מערה

יש כמה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה גרוטו. אלה כוללים:• ג'יאני גרוטו, שחקן ובמאי איטלקי• ג'יאני גרוטו, פסל איטלקי• ג'יאני גרוטו, צייר איטלקי• ג'יאני גרוטו, מלחין איטלקי• ג'יאני גרוטו, אדריכל איטלקי• ג'יאני גרוטו, משורר איטלקי

תדירות שם המשפחה של המערה

שם המשפחה גרוטו אינו נפוץ במיוחד, אך הוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, שם המשפחה גרוטו נמצא לרוב בארצות הברית, ואחריו קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד וישראל. בארצות הברית, שם המשפחה גרוטו נמצא לרוב במדינות ניו יורק , קליפורניה ופלורידה. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, שם המשפחה גרוטו נמצא לרוב בארצות הברית, ואחריו קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד וישראל.

שם משפחה במערה בישראל

שם המשפחה גרוטו נדיר יחסית בישראל, אך הוא עדיין נמצא בארץ. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, שם המשפחה גרוטו נמצא לרוב בערים ירושלים, תל אביב וחיפה. שם המשפחה גרוטו נמצא גם במדינות אחרות במזרח התיכון, כולל ירדן, לבנון וסוריה.

סיכום

שם המשפחה גרוטו הוא שם משפחה ממוצא איטלקי. זה נגזר מהמילה הלטינית "grotte", שפירושה "מערה". מקורו של השם הוא באזור טוסקנה, איטליה. זהו שם משפחה נדיר יחסית, אך הוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד וישראל. אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה גרוטו כוללים את ג'יאני גרוטו, שחקן ובמאי איטלקי; ג'ובאני גרוטו, פסל איטלקי; ג'יאני גרוטו, צייר איטלקי; ג'יאני גרוטו, מלחין איטלקי; ג'יאני גרוטו, אדריכל איטלקי; וג'אני גרוטו, משורר איטלקי. שם המשפחה גרוטו נמצא לרוב בארצות הברית, ואחריו קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד וישראל. בישראל, שם המשפחה גרוטו נמצא לרוב בערים ירושלים, תל אביב וחיפה. הוא נמצא גם במדינות אחרות במזרח התיכון, כולל ירדן, לבנון וסוריה. למידע נוסף על שם המשפחה גרוטו, ההיסטוריה שלו ושכיחותו במדינות שונות, בקר ב:• דף ויקיפדיה עברית במערהחיפוש ביוטיוב לשם המשפחה בגרוטו

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן