דף הבית » אנציקלופדיה » שם משפחה בלזן: השוואה מהירה

שם משפחה בלזן: השוואה מהירה

. שם משפחה בלזן: השוואה מהירה

מהו שם המשפחה בלזן?

שם המשפחה בלזן הוא שם משפחה יהודי-גרמני שמקורו בתחילת המאה ה-19. זה נגזר מהמילה הגרמנית "בלסר", שפירושה "מאמין" או "חסיד". שם המשפחה בלזן נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה וארצות הברית.

מקור שם המשפחה בלזן

מקורו של שם המשפחה בלזן בתחילת המאה ה-19 בגרמניה. מאמינים כי שם המשפחה אומץ על ידי משפחות יהודיות שהתנצרו. שם המשפחה בלזן נגזר מהמילה הגרמנית "בלסר", שפירושה "מאמין" או "חסיד". שם המשפחה בלזן נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה וארצות הברית. בגרמניה, שם המשפחה בלזן נמצא לרוב במדינות בוואריה, באדן-וירטמברג ונורדריין-וסטפאליה. באוסטריה, שם המשפחה בלזן נמצא לרוב במדינות וינה ואוסטריה התחתית. בארצות הברית, שם המשפחה בלזן נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בלזן

יש כמה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה בלזן. אלה כוללים את השחקן והבמאי הגרמני-אמריקאי, פול בלזן, השחקן, הבמאי והמפיק האוסטרי-אמריקאי, מקס בלזן, והשחקן, הבמאי והמפיק הגרמני-אמריקאי, רוברט בלזן.

שם משפחה בלזן במדינות שונות

שם המשפחה בלזן נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה וארצות הברית. בגרמניה, שם המשפחה בלזן נמצא לרוב במדינות בוואריה, באדן-וירטמברג ונורדריין-וסטפאליה. באוסטריה, שם המשפחה בלזן נמצא לרוב במדינות וינה ואוסטריה התחתית. בארצות הברית, שם המשפחה בלזן נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה.

שם משפחה בלזן בישראל

שם המשפחה בלזן אינו נפוץ בישראל כמו במדינות אחרות. עם זאת, ישנם כמה אנשים עם שם המשפחה בלזן החיים בישראל. אלה כוללים את איש העסקים הישראלי-אמריקאי, דיוויד בלזן, והיזם הישראלי-אמריקאי, יוסי בלזן.

השוואה מהירה

מדינה שְׁכִיחוּת
גֶרמָנִיָה מְשׁוּתָף
אוֹסְטְרֵיָה מְשׁוּתָף
ארצות הברית מְשׁוּתָף
ישראל נָדִיר

שם המשפחה בלזן הוא שם משפחה יהודי-גרמני שמקורו בתחילת המאה ה-19. זה נגזר מהמילה הגרמנית "בלסר", שפירושה "מאמין" או "חסיד". שם המשפחה בלזן נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה וארצות הברית. בגרמניה, שם המשפחה בלזן נמצא לרוב במדינות בוואריה, באדן-וירטמברג ונורדריין-וסטפאליה. באוסטריה, שם המשפחה בלזן נמצא לרוב במדינות וינה ואוסטריה התחתית. בארצות הברית, שם המשפחה בלזן נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. שם המשפחה בלזן אינו נפוץ בישראל כמו במדינות אחרות. עם זאת, ישנם כמה אנשים עם שם המשפחה בלזן החיים בישראל. אלה כוללים את איש העסקים הישראלי-אמריקאי, דיוויד בלזן, והיזם הישראלי-אמריקאי, יוסי בלזן. שם המשפחה בלזן קשור לכמה אנשים מפורסמים, ביניהם השחקן והבמאי הגרמני-אמריקאי, פול בלזן, השחקן האוסטרי-אמריקאי, הבמאי. , והמפיק, מקס בלזן, והשחקן, הבמאי והמפיק הגרמני-אמריקאי, רוברט בלזן. שם המשפחה בלזן הוא שם משפחה ייחודי ומעניין שיש לו היסטוריה עשירה ומזוהה עם כמה אנשים מפורסמים. זהו שם משפחה שנמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה וארצות הברית, אך אינו נפוץ באותה מידה בישראל. למרות נדירותו בישראל, עדיין חיים בארץ כמה אנשים עם שם המשפחה בלזן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן