דף הבית » הכי מדובר » שם משפחה בדב – מבט מקיף

שם משפחה בדב – מבט מקיף

2023-04-19 21:31:00+02:00

מהו שם המשפחה בדב?

שם המשפחה בדב הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. זה נגזר מהמילה העברית "בדק", שפירושה "תיקון". שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, שם הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

מקור שם המשפחה בדב

מקורו של שם המשפחה בדב הוא במאה ה-16 במזרח אירופה. משערים שזה נגזר מהמילה העברית "בדק", שפירושה "תיקון". סביר להניח ששם המשפחה ניתן למי שהיה אומן או שיפוצניק מיומן.

שכיחות שם המשפחה בדב בישראל

שם המשפחה בדב הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים בישראל. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, זהו שם המשפחה ה-18 בשכיחותו בארץ. הוא נמצא בעיקר בערים תל אביב, ירושלים וחיפה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בדב

יש כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Bedev. אלה כוללים את הפוליטיקאי הישראלי יצחק בדב, הזמר והיוצר הישראלי יוני רכטר, והשחקן והבמאי הישראלי אסי דיין.

וריאציות של שם המשפחה בדב

לשם המשפחה בדב יש כמה וריאציות, כולל בדו, בדו, בדואי ובדואי. וריאציות אלו נמצאות לרוב בישראל, אך ניתן למצוא אותן גם במקומות אחרים בעולם.

אילן יוחסין של שם המשפחה בדב

לשם המשפחה בדב יש היסטוריה ארוכה ומעניינת. מאמינים שמקורו במאה ה-16 במזרח אירופה. משערים שזה נגזר מהמילה העברית "בדק", שפירושה "תיקון". שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, שם הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארה"ב, קנדה ובריטניה. ניתן לאתר את שם המשפחה Bedev לתחילת המאה ה-19 במזרח אירופה. מאמינים כי שם המשפחה ניתן למי שהיה אומן או שיפוצניק מיומן. שם המשפחה בדב נמצא לרוב בישראל, שם הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בדב

יש כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Bedev. אלה כוללים את הפוליטיקאי הישראלי יצחק בדב, הזמר והיוצר הישראלי יוני רכטר, והשחקן והבמאי הישראלי אסי דיין.

שם משפחה בדב בארצות אחרות

שם המשפחה בדב נמצא לרוב בישראל, אך ניתן למצוא אותו גם במקומות אחרים בעולם. בארצות הברית, הוא נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בקנדה, הוא נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. בבריטניה, הוא נמצא לרוב בלונדון.

סיכום

שם המשפחה בדב הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. זה נגזר מהמילה העברית "בדק", שפירושה "תיקון". שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, שם הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. לשם המשפחה בדב יש היסטוריה ארוכה ומעניינת, וניתן לעקוב אחריו לתחילת המאה ה-19 במזרח אירופה. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בדב, ביניהם הפוליטיקאי הישראלי יצחק בדב, הזמר והיוצר הישראלי יוני רכטר, והשחקן והבמאי הישראלי אסי דיין. למידע נוסף על שם המשפחה Bedev, אנא בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן