דף הבית » טופ 100 » שם משפחה בבוליל: מדריך מקיף

שם משפחה בבוליל: מדריך מקיף

שם משפחה בבוליל: מדריך מקיף

מהו שם המשפחה בוליל?

שם המשפחה בוליל הוא שם משפחה נפוץ במדינות רבות, כולל ישראל. היא נגזרת מהמילה העברית "בול", שפירושה "בעלים". מקורו של השם הוא במזרח התיכון, ומאמינים שהוא שימש את המשפחות היהודיות באזור במשך מאות שנים. השם נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

מקור שם המשפחה בוליל

מקורו של שם המשפחה Bolil הוא במזרח התיכון. משערים שהוא שימש את המשפחות היהודיות באזור במשך מאות שנים. השם נגזר מהמילה העברית "בול", שפירושה "בעלים". השם נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

וריאציות של שם המשפחה בוליל

לשם המשפחה בוליל יש כמה וריאציות, כולל בולילוב, בולילוביץ', בולילובסקי ובולילובסקיה. וריאציות אלה נחשבות שנוצרו על ידי מהגרים שעברו למדינות שונות ואימצו איותים שונים של השם.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בוליל

יש כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בולי, ביניהם הזמר והפזמונאי הישראלי דוד בוליל, השחקן והבמאי הישראלי יוסי בוליל, והשחקנית והבמאית הישראלית ליאורה בוליל.

משמעות שם המשפחה Bolil

שם המשפחה בוליל נגזר מהמילה העברית "בול", שפירושה "בעלים". מקורו של השם הוא במזרח התיכון, ומאמינים שהוא שימש את המשפחות היהודיות באזור במשך מאות שנים. השם נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

סיכום

שם המשפחה בוליל הוא שם משפחה נפוץ במדינות רבות, כולל ישראל. היא נגזרת מהמילה העברית "בול", שפירושה "בעלים". מקורו של השם הוא במזרח התיכון, ומאמינים שהוא שימש את המשפחות היהודיות באזור במשך מאות שנים. השם נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. יש לו כמה וריאציות, כולל בולילוב, בולילוביץ', בולילובסקי ובולילובסקיה. יש כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בולי, ביניהם הזמר והפזמונאי הישראלי דוד בוליל, השחקן והבמאי הישראלי יוסי בוליל, והשחקנית והבמאית הישראלית ליאורה בוליל. למידע נוסף על ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה Bolil, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן