דף הבית » TOP10 » שם משפחה ארליך: סקירה מהירה

שם משפחה ארליך: סקירה מהירה

שם משפחה ארליך: סקירה מהירה

מהו שם המשפחה ארליך?

שם המשפחה ארליך הוא שם משפחה יהודי-גרמני, שמקורו במילה הגרמנית "ארליך", שפירושה "ישר" או "כנה". זהו שם משפחה נפוץ בקרב יהודים ממוצא גרמני, והוא מצוי גם בקרב גרמנים לא יהודים. שם המשפחה נמצא במדינות רבות, כולל ארצות הברית, ישראל וגרמניה.

מקור ומשמעות שם המשפחה ארליך

מקורו של שם המשפחה ארליך הוא בגרמניה, והוא נגזר מהמילה הגרמנית "ארליך", שפירושה "ישר" או "כנה". סביר להניח ששם המשפחה אומץ על ידי יהודים בגרמניה כדרך להבדיל מגרמנים לא יהודים. שם המשפחה נמצא גם בקרב גרמנים לא יהודים, וסביר להניח שאומץ גם על ידם.

גרסאות של שם המשפחה ארליך

לשם המשפחה ארליך יש כמה גרסאות, כולל ארנברג, ארנפלד, ארנרייך ואהרנטל. גרסאות אלה נמצאות במדינות שונות, וייתכן שאומצו על ידי משפחות שונות לאורך זמן.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ארליך

ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה ארליך, ביניהם הפילוסוף והתיאולוג הגרמני-יהודי הרמן ארליך, הסופר הגרמני-יהודי וחתן פרס נובל פול ארליך, והכימאי היהודי-גרמני וחתן פרס נובל ריצ'רד ארליך.

השוואה מהירה

שֵׁם מִשׁפָּחָה מָקוֹר מַשְׁמָעוּת גרסאות
ארליך גֶרמָנִיָה כנה/כנה ארנברג, ארנפלד, ארנרייך, ארנטל

שם המשפחה ארליך הוא שם משפחה יהודי-גרמני, שמקורו במילה הגרמנית "ארליך", שפירושה "ישר" או "כנה". זהו שם משפחה נפוץ בקרב יהודים ממוצא גרמני, והוא מצוי גם בקרב גרמנים לא יהודים. שם המשפחה נמצא במדינות רבות, כולל ארצות הברית, ישראל וגרמניה. יש לו כמה גרסאות, כולל ארנברג, ארנפלד, ארנרייך ואהרנטל. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה ארליך, ביניהם הפילוסוף והתיאולוג הגרמני-יהודי הרמן ארליך, הסופר הגרמני-יהודי וחתן פרס נובל פול ארליך, והכימאי היהודי-גרמני וחתן פרס נובל ריצ'רד ארליך.

שאלות ותשובות

ש: האם שם המשפחה ארליך נמצא במדינות אחרות מלבד גרמניה?

ת: כן, שם המשפחה ארליך נמצא במדינות רבות, כולל ארצות הברית, ישראל וגרמניה.

ש: האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ארליך?

ת: כן, יש כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ארליך, ביניהם הפילוסוף והתיאולוג הגרמני-יהודי הרמן ארליך, הסופר הגרמני-יהודי וחתן פרס נובל פול ארליך, והכימאי היהודי-גרמני וחתן פרס נובל ריצ'רד ארליך.

סיכום

שם המשפחה ארליך הוא שם משפחה יהודי-גרמני, שמקורו במילה הגרמנית "ארליך", שפירושה "ישר" או "כנה". זהו שם משפחה נפוץ בקרב יהודים ממוצא גרמני, ונמצא גם בקרב גרמנים לא יהודים. שם המשפחה נמצא במדינות רבות, כולל ארצות הברית, ישראל וגרמניה. יש לו כמה גרסאות, כולל ארנברג, ארנפלד, ארנרייך ואהרנטל. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה ארליך, ביניהם הפילוסוף והתיאולוג הגרמני-יהודי הרמן ארליך, הסופר הגרמני-יהודי וחתן פרס נובל פול ארליך, והכימאי היהודי-גרמני וחתן פרס נובל ריצ'רד ארליך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן