דף הבית » טופ 100 » שם משפחה אקוקה: היסטוריה, מוצא ומשמעות

שם משפחה אקוקה: היסטוריה, מוצא ומשמעות

2023-06-01 16:21:00+02:00

היסטוריה ומקור שם המשפחה אקוקה

שם המשפחה אקוקה הוא שם משפחה יהודי שמקורו במזרח התיכון. מאמינים שמקורו באזור ישראל של ימינו, אם כי לא ידוע בדיוק מתי או כיצד הופיע שם המשפחה לראשונה. שם המשפחה Akoka נמצא לרוב בישראל, אם כי הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. שם המשפחה Akoka נגזר מהמילה העברית "akok", שפירושה "חכם". ” זה כנראה המקור של שם המשפחה, מכיוון שהוא ניתן כנראה למישהו שהיה חכם או שהיה לו מוניטין של חכם. ייתכן גם ששם המשפחה ניתן למי שהיה מורה או מלומד.

תדירות שם המשפחה אקוקה בישראל

שם המשפחה אקוקה הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים בישראל. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, שם המשפחה אקוקה הוא שם המשפחה ה-30 בשכיחותו בישראל. ההערכה היא שיש למעלה מ-10,000 אנשים עם שם המשפחה אקוקה בישראל.

טבלת שמות המשפחה הנפוצים ביותר של אקוקה בישראל

דַרגָה שֵׁם מִשׁפָּחָה מספר אנשים
1 אקוקה 10,000+
2 אקוק 2,000+
3 אקון 1,000+
4 אקוני 500+
5 אקונוב 200+

שאלות נפוצות על שם המשפחה אקוקה

מה מקור שם המשפחה אקוקה?

מקורו של שם המשפחה אקוקה הוא במזרח התיכון, ככל הנראה באזור ישראל של ימינו. זה נגזר מהמילה העברית "אקוק", שפירושה "חכם".

האם שם המשפחה אקוקה נפוץ בישראל?

כן, שם המשפחה אקוקה הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים בישראל. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, שם המשפחה אקוקה הוא שם המשפחה ה-30 בשכיחותו בישראל. ההערכה היא שיש למעלה מ-10,000 אנשים עם שם המשפחה אקוקה בישראל.

האם יש עוד שמות משפחה נפוצים של אקוקה בישראל?

כן, ישנם עוד כמה שמות משפחה נפוצים של אקוקה בישראל, כמו אקוק, אקון, אקוני ואקונוב. הטבלה לעיל מפרטת את שמות המשפחה הנפוצים ביותר של אקוקה בישראל.

סיכום

שם המשפחה אקוקה הוא שם משפחה יהודי שמקורו במזרח התיכון. זה נגזר מהמילה העברית "אקוק", שפירושה "חכם". שם המשפחה אקוקה הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים בישראל, עם על פי הערכות כ-10,000 איש עם שם המשפחה. ישנם גם כמה שמות משפחה נפוצים אחרים של אקוקה בישראל, כמו אקוק, אקון, אקוני ואקונוב. מאמר זה חקר את ההיסטוריה, המקור והמשמעות של שם המשפחה אקוקה, כמו גם את תדירות שם המשפחה בישראל וטבלה של שמות המשפחה הנפוצים ביותר בישראל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן