דף הבית » טופ 100 » שם משפחה אקדיס – היסטוריה, משמעות ומקור

שם משפחה אקדיס – היסטוריה, משמעות ומקור

2023-04-17 16:00:00+02:00

מהו שם המשפחה אקדיס?

שם המשפחה אקדיס הוא שם פטרונימי שנגזר מהשם הפרטי אקדיס. זהו שם משפחה נפוץ בקרב אנשים ממוצא טורקי, כורדי וארמני. שם המשפחה אקדיס נמצא גם במקומות אחרים בעולם, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. האיות של שם המשפחה יכול להשתנות, כאשר אנשים מסוימים משתמשים באיות אקדיש, אקדישיאן, אקדישיאן או אקדישיאן.

היסטוריה ומקור שם המשפחה אקדיס

מקורו של שם המשפחה אקדיס הוא במזרח התיכון, במיוחד באזור אנטוליה, שהוא כיום חלק מטורקיה של ימינו. משערים כי השם נגזר מהשם הפרטי אקדיס, שמקורו בטורקיה. ההערכה היא שהשם אקדיס נגזר מהמילה הטורקית "אק", שפירושה "לבן". נהוג לחשוב שהשם ניתן לאנשים שהיו להם שיער או עור לבנים.

תפוצה גיאוגרפית של שם המשפחה אקדיס

שם המשפחה אקדיס נמצא לרוב בטורקיה, שם הוא שם המשפחה ה-8 בשכיחותו. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. בארצות הברית, שם המשפחה אקדיס נמצא לרוב בקליפורניה, ניו יורק וטקסס. בקנדה, שם המשפחה אקדיס נמצא לרוב באונטריו, קולומביה הבריטית ואלברטה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אקדיס

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אקדיס, ביניהם השחקן והבמאי הטורקי עלי אקדיס, הזמר והפזמונאי הטורקי אמרה אקדיס, והכדורגלן והמנהל הטורקי פאטיח אקדיס.

עלי אקדיס

עלי אקדיס הוא שחקן ובמאי טורקי. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "השודד" ו"עמק הזאבים". הוא גם ביים כמה סרטים, ביניהם "עמק הזאבים" ו"השודד".

אמר אקדיס

אמר אקדיס הוא זמר וכותב שירים טורקי. הוא ידוע בעיקר בזכות הסינגל הלהיט שלו "Kırık Kalpler", שיצא בשנת 2016. הוא הוציא עוד כמה סינגלים ואלבומים, כולל "Kırık Kalpler", "Yaşamak İçin", ו-"Kırık Kalpler 2".

פתח אקדיס

פתח אקדיס הוא כדורגלן ומנג'ר טורקי. הוא ידוע בעיקר בתקופתו כמנהל מועדון הכדורגל הטורקי גלאטסראיי. הוא גם ניהל כמה מועדונים אחרים, כולל פנרבחצ'ה ובשיקטאש.

סיכום

שם המשפחה אקדיס הוא שם פטרונימי שנגזר מהשם הפרטי אקדיס. זהו שם משפחה נפוץ בקרב אנשים ממוצא טורקי, כורדי וארמני. שם המשפחה אקדיס נמצא לרוב בטורקיה, שם הוא שם המשפחה ה-8 בשכיחותו. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אקדיס, ביניהם השחקן והבמאי הטורקי עלי אקדיס, הזמר והפזמונאי הטורקי אמרה אקדיס, והכדורגלן והמנהל הטורקי פאטיח אקדיס.

משמעות שם המשפחה אקדיס ומקורו

מקורו של שם המשפחה אקדיס הוא במזרח התיכון, במיוחד באזור אנטוליה, שהוא כיום חלק מטורקיה של ימינו. משערים כי השם נגזר מהשם הפרטי אקדיס, שמקורו בטורקיה. ההערכה היא שהשם אקדיס נגזר מהמילה הטורקית "אק", שפירושה "לבן". נהוג לחשוב שהשם ניתן לאנשים שהיו להם שיער או עור לבנים.

וריאציות שם משפחה של אקדיס

האיות של שם המשפחה אקדיס יכול להשתנות, כאשר חלק מהאנשים משתמשים באיות אקדיש, אקדישיאן, אקדישיאן או אקדישיאן.

משאבי שם משפחה של אקדיס

אם אתה מעוניין ללמוד עוד על שם המשפחה אקדיס, ישנם מספר משאבים זמינים. הנה כמה מהדברים המועילים ביותר:

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן