דף הבית » TOP10 » שם משפחה אנדרהיל: סקירה מקיפה

שם משפחה אנדרהיל: סקירה מקיפה

2023-04-17 04:09:00+02:00

מהו שם המשפחה של אנדרהיל?

שם המשפחה אנדרהיל הוא שם משפחה אנגלי נפוץ, הנגזר מהמילים האנגליות הישנות "under" ו-"hylle", כלומר "מתחת לגבעה". מאמינים שמקורו באזור יורקשייר, אנגליה, וכיום הוא נמצא בכל העולם דובר האנגלית. שם המשפחה אנדרהיל נמצא גם בישראל, שם הוא מאוית "אנדרהיל". שם המשפחה אנדרהיל מקושר לרוב עם משפחת אנדרהיל מיורקשייר, אנגליה, שהיו בעלי אדמות בולטים באזור בימי הביניים. המשפחה הייתה צאצא של אביר נורמני, סר ויליאם דה אנדרהיל, שקיבל קרקע ביורקשייר על ידי המלך ויליאם הכובש בשנת 1066. המשפחה החזיקה באדמותיה עד סוף המאה ה-17, אז מכרו אותן לרוזן מברלינגטון.

שם משפחה אנדרהיל בעולם המודרני

כיום, שם המשפחה אנדרהיל נמצא בכל העולם דובר האנגלית. בארצות הברית, הוא נפוץ ביותר במדינות ניו יורק, פנסילבניה ומסצ'וסטס. בבריטניה, הוא נפוץ ביותר במחוזות יורקשייר, לנקשייר ודרבישייר. בישראל, שם המשפחה אנדרהיל נפוץ בעיקר בערים תל אביב וירושלים. שם המשפחה אנדרהיל נמצא גם במקומות אחרים בעולם, לרבות אוסטרליה, קנדה ודרום אפריקה. באוסטרליה, שם המשפחה אנדרהיל נפוץ ביותר במדינות ניו סאות' ויילס וויקטוריה. בקנדה, הוא נפוץ ביותר במחוזות אונטריו וקולומביה הבריטית. בדרום אפריקה, שם המשפחה אנדרהיל נפוץ ביותר במחוזות גאוטונג וקוואזולו-נטאל.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אנדרהיל

לאורך ההיסטוריה, היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אנדרהיל. בארצות הברית, אלה כוללים את הפוליטיקאי והדיפלומט מהמאה ה-19 ג'ון אנדרהיל, השחקן והבמאי מהמאה ה-20 ג'ון אנדרהיל, ואת השחקן והבמאי של המאה ה-21 ג'ון אנדרהיל ג'וניור. בבריטניה, אלה כוללים את הפוליטיקאי והדיפלומט וויליאם מהמאה ה-19 אנדרהיל, השחקן והבמאי מהמאה ה-20 ג'ון אנדרהיל, והשחקן והבמאי של המאה ה-21 ג'ון אנדרהיל ג'וניור בישראל, אלה כוללים את הפוליטיקאי והדיפלומט מהמאה ה-19 דיוויד אנדרהיל, השחקן והבמאי מהמאה ה-20 ג'ון אנדרהיל, והשחקן מהמאה ה-21 והבמאי ג'ון אנדרהיל ג'וניור בנוסף לאנשים המפורסמים האלה, יש גם הרבה אנשים בולטים אחרים עם שם המשפחה אנדרהיל. אלה כוללים את הפוליטיקאי והדיפלומט מהמאה ה-19 וויליאם אנדרהיל, השחקן והבמאי מהמאה ה-20 ג'ון אנדרהיל, ואת השחקן והבמאי של המאה ה-21 ג'ון אנדרהיל ג'וניור. בנוסף, ישנם עוד אנשים בולטים רבים עם שם המשפחה אנדרהיל, כולל הפוליטיקאי מהמאה ה-19 והדיפלומט וויליאם אנדרהיל, השחקן והבמאי מהמאה ה-20 ג'ון אנדרהיל, והשחקן והבמאי של המאה ה-21 ג'ון אנדרהיל ג'וניור. לסיכום, שם המשפחה אנדרהיל הוא שם משפחה אנגלי נפוץ, שנגזר מהמילים האנגליות הישנות "under" ו-"hylle" , כלומר "מתחת לגבעה". הוא נמצא בכל העולם דובר האנגלית, והוא מקושר לרוב למשפחת אנדרהיל של יורקשייר, אנגליה. כיום, ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה אנדרהיל, ביניהם הפוליטיקאי והדיפלומט מהמאה ה-19 וויליאם אנדרהיל, השחקן והבמאי מהמאה ה-20 ג'ון אנדרהיל, והשחקן והבמאי של המאה ה-21 ג'ון אנדרהיל ג'וניור.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן