דף הבית » מעניין » שם משפחה אמריקאי נפוץ

שם משפחה אמריקאי נפוץ

שם משפחה אמריקאי נפוץ

מהו שם משפחה אמריקאי נפוץ?

שם משפחה אמריקאי נפוץ הוא שם משפחה המשותף לאנשים רבים בארצות הברית. לעתים קרובות זהו שם המשפחה הפופולרי ביותר באזור נתון, וניתן לאתר אותו לאב קדמון מסוים. שמות משפחה אמריקאים נפוצים נגזרים לרוב ממגוון מקורות, כולל אנגלית, גרמנית, אירית וצרפתית. שמות המשפחה הפופולריים ביותר בארצות הברית הם סמית', ג'ונסון, וויליאמס, בראון וג'ונס. חמשת שמות המשפחה הללו מהווים יותר ממחצית מכל שמות המשפחה בארצות הברית. שמות משפחה פופולריים אחרים כוללים את מילר, דייויס, ווילסון, אנדרסון וטיילור.

היסטוריה ומקור של שמות משפחה אמריקאים נפוצים

את ההיסטוריה והמקור של שמות משפחה אמריקאים נפוצים ניתן לייחס למתיישבים הראשונים של ארצות הברית. רבים משמות המשפחה הללו נגזרו משמות המתיישבים המקוריים, כמו האנגלים, הגרמנים, האירים והצרפתים. המתיישבים האנגלים הביאו איתם את שמות המשפחה של סמית', ג'ונסון, וויליאמס, בראון וג'ונס. חמשת שמות המשפחה האלה הם עדיין הפופולריים ביותר בארצות הברית כיום. המתיישבים הגרמנים הביאו איתם את שמות המשפחה של מילר, דייויס, ווילסון, אנדרסון וטיילור. המתיישבים האירים הביאו איתם את שמות המשפחה של מרפי, קלי, סאליבן, ריאן ואובריאן. המתיישבים הצרפתים הביאו איתם את שמות המשפחה של דופונט, לבלאן, בושאר וגננון.

הפופולריות של שמות משפחה אמריקאים נפוצים

הפופולריות של שמות משפחה אמריקאים נפוצים נשארה יציבה יחסית לאורך השנים. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, חמשת שמות המשפחה הפופולריים ביותר בארצות הברית הם סמית', ג'ונסון, וויליאמס, בראון וג'ונס. חמשת שמות המשפחה הללו מהווים יותר ממחצית מכל שמות המשפחה בארצות הברית. הפופולריות של שמות משפחה אמריקאים נפוצים אחרים נותרה גם היא יציבה יחסית. שמות המשפחה של מילר, דייויס, ווילסון, אנדרסון וטיילור הם גם בין שמות המשפחה הפופולריים ביותר בארצות הברית.

וריאציות של שמות משפחה אמריקאים נפוצים

לשמות משפחה אמריקאים נפוצים יש לעתים קרובות וריאציות. לדוגמה, ניתן לאיית את שם המשפחה סמית' גם סמית' או סמית'. ניתן לאיית את שם המשפחה ג'ונסון גם ג'ונסטון או ג'ונסטון. ניתן לאיית את שם המשפחה וויליאמס גם וויליאמסון או ווילסון.

אנשים מפורסמים עם שמות משפחה אמריקאים נפוצים

לאנשים מפורסמים רבים יש שמות משפחה אמריקאים נפוצים. לדוגמה, לשחקן וויל סמית' יש את שם המשפחה סמית'. לזמר ג'ון לג'נד יש את שם המשפחה ג'ונסון. לשחקנית מריל סטריפ יש את שם המשפחה וויליאמס. לשחקן דנזל וושינגטון יש את שם המשפחה בראון. לזמרת ביונסה יש את שם המשפחה ג'ונס.

שמות משפחה אמריקאים נפוצים במדינות אחרות

ניתן למצוא שמות משפחה אמריקאים נפוצים גם במדינות אחרות. לדוגמה, שם המשפחה סמית נפוץ גם בבריטניה, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. שם המשפחה ג'ונסון נפוץ גם בבריטניה, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. שם המשפחה וויליאמס נפוץ גם בבריטניה, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

השוואה מהירה

שֵׁם מִשׁפָּחָה מדינה
נַפָּח ארצות הברית, בריטניה, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד
ג'ונסון ארצות הברית, בריטניה, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד
וויליאמס ארצות הברית, בריטניה, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד
חום ארצות הברית
ג'ונס ארצות הברית
טוֹחֵן ארצות הברית
דייויס ארצות הברית
ווילסון ארצות הברית
אנדרסון ארצות הברית
טיילור ארצות הברית
מרפי ארצות הברית
קלי ארצות הברית
סאליבן ארצות הברית
ריאן ארצות הברית
אובראיין ארצות הברית
דופונט ארצות הברית
לבלאן ארצות הברית
בושאר ארצות הברית
גננון ארצות הברית

לסיכום, שמות משפחה אמריקאים נפוצים הם שמות משפחה המשותפים לאנשים רבים בארצות הברית. שמות משפחה אלה נגזרים לעתים קרובות משמות המתיישבים המקוריים, כגון האנגלית, הגרמנית, האירית והצרפתית. חמשת שמות המשפחה הפופולריים ביותר בארצות הברית הם סמית', ג'ונסון, וויליאמס, בראון וג'ונס. חמשת שמות המשפחה הללו מהווים יותר ממחצית מכל שמות המשפחה בארצות הברית. ניתן למצוא שמות משפחה אמריקאים נפוצים גם במדינות אחרות, כמו בריטניה, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. השוואה מהירה של שמות המשפחה הפופולריים ביותר בארצות הברית מסופקת בטבלה למעלה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן