דף הבית » מגזין » שם משפחה אלמליך: מבט על ההיסטוריה והמשמעות של השם

שם משפחה אלמליך: מבט על ההיסטוריה והמשמעות של השם

שם משפחה אלמליך: מבט על ההיסטוריה והמשמעות של השם

מה המשמעות של שם המשפחה אלמליך?

שם המשפחה אלמליך הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהמילה העברית "עלמה", שפירושה "צעיר". השם מאוית לפעמים גם כאלמאליק, אלמלי, אלמלי או אלמלי. מאמינים כי הוא שימש לראשונה כשם משפחה בימי הביניים, כאשר הוא שימש להבחין בין שני אנשים בעלי אותו שם פרטי.

מקורות שם המשפחה אלמליך

מקורו של שם המשפחה אלמליך הוא במזרח התיכון, במיוחד באזור מה שהיא כיום ישראל. משערים כי הוא שימש על ידי משפחות יהודיות, אם כי הוא נמצא גם בקרב קבוצות אתניות אחרות באזור. השם נפוץ בעיקר בישראל, אך הוא נמצא גם במדינות נוספות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

השכיחות של שם המשפחה אלמליך

שם המשפחה אלמליך נפוץ ביותר בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-8 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, זהו שם המשפחה ה-2,937 הנפוץ ביותר, בעוד שבקנדה זהו שם המשפחה ה-2,717 הנפוץ ביותר. בבריטניה, זהו שם המשפחה ה-3,845 הנפוץ ביותר.

וריאציות של שם המשפחה אלמליך

לשם המשפחה אלמליץ' יש כמה וריאציות, כולל אלמאליק, אלמלי, אלמלי ואלמלי. וריאציות אלה נמצאות במדינות שונות, והן משמשות לעתים קרובות כדי להבחין בין שני אנשים בעלי אותו שם פרטי.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אלמליך

ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה אלמליך, ביניהם הזמר והפזמונאי הישראלי יוני אלמליק, השחקן והבמאי הישראלי אורן אלמליק, והזמר והפזמונאי הישראלי שלומי אלמליק.

אלמליך בשפות אחרות

שם המשפחה אלמליץ' נמצא גם בשפות אחרות, כמו ערבית, שם הוא מאוית כ"אלמאליק", ורוסית, שם הוא מאוית כ"אלמלי".

סיכום

שם המשפחה אלמליך הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהמילה העברית "עלמה", שפירושה "צעיר". השם נפוץ בעיקר בישראל, אך הוא נמצא גם במדינות נוספות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. לשם המשפחה יש כמה וריאציות, כולל אלמאליק, אלמלי, אלמלי ואלמלי. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה אלמליך, ביניהם הזמר והפזמונאי הישראלי יוני אלמליק, השחקן והבמאי הישראלי אורן אלמליק, והזמר והפזמונאי הישראלי שלומי אלמליק. שם המשפחה נמצא גם בשפות אחרות, כמו ערבית ורוסית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן