דף הבית » המלצת הצוות » שם משפחה אלמהדלת חדרה

שם משפחה אלמהדלת חדרה

שם משפחה אלמהדלת חדרה

מהו שם המשפחה אלמהדלת חדרה?

שם המשפחה אלמהדלת חדרה הוא שם משפחה יהודי שמקורו בעיר חדרה בישראל. מאמינים שזה נגזר מהמילה העברית "עלמה", שפירושה "ילדה". על פי ההערכות, שם המשפחה ניתן לאישה הראשונה במשפחה שנולדה בחדרה. שם המשפחה אלמהדלת חדרה אינו נפוץ, ומאמינים שהוא תוספת עדכנית יחסית לשמות המשפחה היהודיים בישראל. מאמינים כי הוא אומץ על ידי המשפחה בסוף המאה ה-19, כאשר נוסדה העיר חדרה.

מקור שם המשפחה אלמהדלת חדרה

מקורו של שם המשפחה אלמהדלת חדרה אינו ידוע בוודאות. עם זאת, מאמינים שזה נגזר מהמילה העברית "עלמה", שפירושה "ילדה". מכאן עולה כי שם המשפחה ניתן לאישה הראשונה במשפחה שנולדה בחדרה. לפי הערכות, שם המשפחה אומץ על ידי המשפחה בסוף המאה ה-19, כאשר נוסדה העיר חדרה. סביר להניח שהמשפחה בחרה בשם כדי לכבד את בת המשפחה הראשונה שנולדה בחדרה.

פירוש שם המשפחה אלמהדלת חדרה

משמעות שם המשפחה אלמהדלת חדרה אינה ידועה בוודאות. עם זאת, מאמינים שזה נגזר מהמילה העברית "עלמה", שפירושה "ילדה". מכאן עולה כי שם המשפחה ניתן לאישה הראשונה במשפחה שנולדה בחדרה. לפי הערכות, שם המשפחה אומץ על ידי המשפחה בסוף המאה ה-19, כאשר נוסדה העיר חדרה. סביר להניח שהמשפחה בחרה בשם כדי לכבד את בת המשפחה הראשונה שנולדה בחדרה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אלמהדלת חדרה

אין אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אלמהדלת חדרה. עם זאת, ישנם כמה אנשים בולטים בעלי שם המשפחה שעשו לעצמם שם בתחומם. אדם כזה הוא יצחק אלמהדלת חדרה, פוליטיקאי ישראלי שכיהן כחבר כנסת בין השנים 1977-1981. חבר מפלגת העבודה וכיהן כשר בממשלתו של ראש הממשלה מנחם בגין. אדם בולט נוסף בשם המשפחה הוא אברהם אלמהדלת חדרה, שחקן ישראלי שהופיע במספר רב של סרטים ותוכניות טלוויזיה. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "ביקור הלהקה" ו"החוב".

השוואה מהירה

שֵׁם מִשׁפָּחָה מָקוֹר מַשְׁמָעוּת
אלמהדלת חדרה חדרה, ישראל ילדה

שם המשפחה אלמהדלת חדרה הוא שם משפחה יהודי שמקורו בעיר חדרה בישראל. מאמינים שזה נגזר מהמילה העברית "עלמה", שפירושה "ילדה". על פי ההערכות, שם המשפחה ניתן לאישה הראשונה במשפחה שנולדה בחדרה. אין אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אלמהדלת חדרה, אך ישנם כמה אנשים בולטים בעלי שם המשפחה שעשו לעצמם שם בתחומם. לסיכום, שם המשפחה אלמהדלת חדרה הוא שם משפחה יהודי שמקורו בעיר חדרה ב ישראל. מאמינים שזה נגזר מהמילה העברית "עלמה", שפירושה "ילדה". על פי החשד, שם המשפחה ניתן לאישה הראשונה במשפחה שנולדה בחדרה. אין אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אלמהדלת חדרה, אבל יש כמה אנשים בולטים בעלי שם המשפחה שעשו לעצמם שם בתחומם. למידע נוסף על שם המשפחה אלמהדלת חדרה, לחצו כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן