דף הבית » להעביר את הזמן » שם משפחה אלכס ויקיפדיה – כל מה שאתה צריך לדעת

שם משפחה אלכס ויקיפדיה – כל מה שאתה צריך לדעת

שם משפחה אלכס ויקיפדיה – כל מה שאתה צריך לדעת

מה שם המשפחה אלכס?

שם המשפחה אלכס הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהשם האישי אלכסנדר. זהו שם משפחה פטרונימי, כלומר הוא נגזר מהשם הפרטי של אביו של הנושא המקורי. השם אלכס נגזר מהשם היווני אלכסנדרוס, שפירושו "מגן הגברים".

מקור ומשמעות שם המשפחה אלכס

שם המשפחה אלכס הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהשם האישי אלכסנדר. זהו שם משפחה פטרונימי, כלומר הוא נגזר מהשם הפרטי של אביו של הנושא המקורי. השם אלכס נגזר מהשם היווני אלכסנדרוס, שפירושו "מגן הגברים". שם המשפחה אלכס נמצא לרוב בארצות הברית, קנדה ובריטניה. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל אוסטרליה, ניו זילנד ודרום אפריקה.

אנשים בולטים עם שם המשפחה אלכס

ישנם אנשים בולטים רבים עם שם המשפחה אלכס, כולל:

אלכס רודריגז

אלכס רודריגז הוא שחקן בייסבול מקצועי לשעבר ששיחק בניו יורק יאנקיז ובסיאטל מרינרס. הוא היה MVP של הליגה האמריקאית שלוש פעמים ו-14 פעמים באולסטאר.

אלכס טרבק

אלכס טרבק הוא איש טלוויזיה קנדי-אמריקאי ומנחה תוכנית משחקים. הוא ידוע בעיקר בהנחיית תוכנית המשחק Jeopardy! מאז 1984.

אלכס אובצ'קין

אלכס אובצ'קין הוא שחקן הוקי קרח רוסי מקצועני המשחק כיום ב-Washington Capitals של ליגת ההוקי הלאומית (NHL). הוא זוכה שלוש פעמים בגביע הארט זיכרון וזכה שמונה פעמים בגביע מוריס ריצ'רד.

השוואה מהירה

שֵׁם מִקצוֹעַ הישגים בולטים
אלכס רודריגז שחקן בייסבול 3x MVP של הליגה האמריקאית, 14x אולסטאר
אלכס טרבק אישיות טלוויזיה מארח של Jeopardy! מאז 1984
אלכס אובצ'קין שחקן הוקי קרח 3x זוכה גביע הארט, 8x זוכה גביע מוריס ריצ'רד

לסיכום, שם המשפחה אלכס הוא ממקור אנגלי ונגזר מהשם האישי אלכסנדר. זהו שם משפחה פטרונימי, כלומר הוא נגזר מהשם הפרטי של אביו של הנושא המקורי. השם אלכס נגזר מהשם היווני אלכסנדרוס, שפירושו "מגן הגברים". יש הרבה אנשים בולטים עם שם המשפחה אלכס, כולל אלכס רודריגז, אלכס טרבק ואלכס אובצ'קין. למידע נוסף על שם המשפחה אלכס, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן