דף הבית » מגזין » שם משפחה אלישע: סקירה מהירה

שם משפחה אלישע: סקירה מהירה

שם משפחה אלישע: סקירה מהירה

שם משפחה אלישע: סקירה מהירה

שם המשפחה אלישע הוא ממקור עברי, נגזר מהשם המקראי אלישע, שפירושו "אלוהים הוא ישועה". זהו שם משפחה נפוץ בקרב יהודים, במיוחד ממוצא אשכנזי. שם המשפחה נמצא גם בקרב נוצרים, במיוחד בארה"ב. שם המשפחה אלישע נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארה"ב, קנדה, ישראל, בריטניה, צרפת, גרמניה ואוסטרליה. הוא נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות, כמו רוסיה, אוקראינה וארגנטינה. הווריאציות הנפוצות ביותר של שם המשפחה אלישע הן אלישב, אלישבע, אלישוביץ ואלישוביץ. וריאציות אחרות כוללות את אלישביצקי, אלישביצקי, אלישביץ' ואלישביצקי.

מקור שם המשפחה אלישע

שם המשפחה אלישע נגזר מהשם המקראי אלישע, שמקורו בעברית. השם נגזר מהמילים העבריות "אל" ו"שאה", שמשמעותן "אלוהים" ו"ישועה", בהתאמה. השם זכה לפופולריות של הנביא המקראי אלישע, שהיה תלמידו של אליהו הנביא.

משמעות שם המשפחה אלישע

שם המשפחה אלישע נגזר מהשם העברי אלישע, שפירושו "אלוהים הוא ישועה". השם הוא תזכורת לכוחו של אלוהים וליכולתו להציל אותנו מצרותינו.

וריאציות נפוצות של שם המשפחה אלישע

הווריאציות הנפוצות ביותר של שם המשפחה אלישע הן אלישב, אלישבע, אלישוביץ ואלישוביץ. וריאציות אחרות כוללות את אלישביצקי, אלישביצקי, אלישביץ' ואלישביצקי.

השוואה מהירה

שֵׁם מִשׁפָּחָה מָקוֹר מַשְׁמָעוּת וריאציות נפוצות
אלישע עִברִית אלוהים הוא הישועה אלישב, אלישבע, אלישביץ, אלישביץ, אלישביצקי, אלישביצקי, אלישביץ, אלישביצקי.

לסיכום, שם המשפחה אלישע הוא ממקור עברי, שנגזר מהשם המקראי אלישע, שפירושו "אלוהים הוא ישועה". זהו שם משפחה נפוץ בקרב יהודים, במיוחד אלה ממוצא אשכנזי, והוא נמצא גם בקרב נוצרים, במיוחד בארצות הברית. הווריאציות הנפוצות ביותר של שם המשפחה אלישע הן אלישב, אלישבע, אלישוביץ ואלישוביץ. וריאציות אחרות כוללות את אלישביצקי, אלישביצקי, אלישביץ' ואלישביצקי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן