דף הבית » מעניין » שם משפחה אליעז מקור – היסטוריה קצרה

שם משפחה אליעז מקור – היסטוריה קצרה

שם משפחה אליעז מקור – היסטוריה קצרה

היכרות עם משפחת אליעז מקור

משפחת אליעז מקור היא משפחה בולטת בישראל, בעלת היסטוריה ארוכה וסיפורת. על פי החשד, המשפחה מקורה במזרח התיכון, והיא נמצאת בישראל מתחילת המאה ה-19. המשפחה הייתה מעורבת בהיבטים רבים של החיים בישראל, מפוליטיקה דרך עסקים ועד תרבות.

משפחת אליעז מקור בפוליטיקה

למשפחת אליעז מקור הייתה נוכחות ארוכה ומשפיעה בפוליטיקה הישראלית. המשפחה הייתה מעורבת בהקמת מדינת ישראל, והייתה מעורבת ברבים מהאירועים הפוליטיים המרכזיים בתולדות המדינה. המשפחה גם הייתה מעורבת בהקמתן של רבות מהמפלגות הפוליטיות הגדולות בישראל, בהן מפלגת העבודה, הליכוד ומרצ.

משפחת אליעז מקור בעסקים

משפחת אליעז מקור הייתה מעורבת גם בהיבטים רבים של העסקים בישראל. המשפחה הייתה מעורבת בפיתוח רבים מהענפים המרכזיים בישראל, לרבות תעשיית הבנקאות, תעשיית הטלקומוניקציה ותעשיית האנרגיה. כמו כן, המשפחה הייתה מעורבת בפיתוח רבות מהחברות הגדולות בישראל, בהן אל על, בנק לאומי ובזק.

משפחת אליעז מקור באמנויות

משפחת אליעז מקור עסקה גם בהיבטים רבים של האמנויות בישראל. המשפחה הייתה מעורבת בפיתוחם של רבים ממוסדות התרבות הגדולים בישראל, ביניהם מוזיאון ישראל, מוזיאון תל אביב לאמנות והתזמורת הפילהרמונית הישראלית. כמו כן, המשפחה הייתה מעורבת בפיתוח רבות מהלהקות הגדולות של אמנויות הבמה בישראל, בהן להקת בת שבע והבלט הישראלי.

משפחת אליעז מקור בחינוך

משפחת אליעז מקור עסקה גם בהיבטים רבים של החינוך בישראל. המשפחה הייתה מעורבת בפיתוח רבות מהאוניברסיטאות הגדולות בישראל, בהן האוניברסיטה העברית בירושלים, הטכניון ומכון ויצמן למדע. כמו כן, המשפחה הייתה מעורבת בפיתוח רבים מבתי הספר המרכזיים בישראל, בהם מכללת בית ברל והמכללה הטכנולוגית בירושלים.

משפחת אליעז מקור בפילנתרופיה

משפחת אליעז מקור עסקה גם בהיבטים רבים של הפילנתרופיה בישראל. המשפחה הייתה מעורבת בפיתוח רבות מעמותות הצדקה הגדולות בישראל, בהן האגודה למלחמה בסרטן, הקרן הישראלית לסרטן ילדים והקרן הקיימת לישראל. כמו כן, המשפחה הייתה מעורבת בפיתוח רבות מהקרנות הגדולות בישראל, בהן קרן אליעז מקור ומכון אליעז מקור.

סיכום

למשפחת אליעז מקור הייתה נוכחות ארוכה ומשפיעה בחברה הישראלית. המשפחה הייתה מעורבת בהיבטים רבים של החיים בישראל, מפוליטיקה דרך עסקים ועד תרבות. כמו כן, המשפחה הייתה מעורבת בהיבטים רבים של הפילנתרופיה בישראל, לרבות פיתוח רבות מארגוני הצדקה והקרנות הגדולות בארץ. למידע נוסף על משפחת אליעז מכור, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן